Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 118.500 registrovaných u nás, celkem 1.096.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Flashmaster ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 22.bře.2006 Stav: Offline Bodů: 10 |
![]() Zasláno: 07.říj.2008 v 20:58 |
Zdravim, nevite nekdo jak pomoci nejkeho Cadu (nejlepe inventoru) nakreslit plastickou struktura? Napriklad tvar krepoveho papiru, zdrsneneho povrchu apod.) Musi to byt plasticky povrch ne jen otisk obrazku.
Diky za rady:) |
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
ako to myslíte nakresliť štruktúru materiálu??? málokedy sa štruktúra materiálu modeluje, to už musí ísť o moc členité povrchy, vačšinou sa takéto povrchy "mapujú a renderujú", tak povediac blafujú ale výsledok je "reálny" ... upresnite otázku aký materiál chcete docieliť, akým spôsobom a v akom programe
... tak na začiatok stačí vari použiť "bump" mapu ![]() Upravil be_em - 07.říj.2008 v 21:09 |
|
![]() |
|
Mambo ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 29.led.2007 Lokalita: ČR (LB) Používám: Inventor 2010 student Stav: Offline Bodů: 48 |
![]() |
V inventoru tezko, vyzkousel bych Rhino (mam dojem ze sem tam videl funkci ze z obr. to vytahlo vysky - musi byt cernobily), casto neco podobneho umi ruzne umelecke camy pouziva se to pri gravirovani.
|
|
![]() |
|
Paolo ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 16.lis.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AIP 2008, Catia V5R18 Stav: Offline Bodů: 201 |
![]() |
zkus render s použitím bump mapingu (v Inventoru)
|
|
-------------
AIP 2008, Catia V5R18, 3D spacepilot |
|
![]() |
|
Flashmaster ![]() Nováček ![]() Přihlášen: 22.bře.2006 Stav: Offline Bodů: 10 |
![]() |
Render je jenom textura ne? Jinak rhio se zkusim doptat, diky. Potrebuju to obrobit, takze to musi byt plasticke.
|
|
![]() |
|
Paolo ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 16.lis.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AIP 2008, Catia V5R18 Stav: Offline Bodů: 201 |
![]() |
nevím zdali dobře chápu dotaz, má-li to jen vypadat jako krep nebo jako něco plastického tak bump mapping je to pravé. Má-li to ovšem být přímo vymodelované tak se nechám podat.
http://content.answers.com/main/content/img/CDE/_BUMPMAP.GIF Upravil Paolo - 08.říj.2008 v 12:13 |
|
-------------
AIP 2008, Catia V5R18, 3D spacepilot |
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
render nie je žiadna textúra .... je to výpočtový mechanizmus, ktorý Vám vypočíta váš konečný výsledok na základe Vášho modelovania, osvetlenia, texturovania a animácie ... každý pracuje svojou metódou na určitom algoritme ... najznámejšie rendery sú mental ray, brazil, V-Ray, render man, advance render, fryrender, scanline, viac tu:
render čo sa týka toho zdrsneného povrchu, mali by ste použiť BUMP mapu, t.j. hľadať niečo takéto: Upravil be_em - 08.říj.2008 v 17:56 |
|
![]() |
|
Paolo ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 16.lis.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AIP 2008, Catia V5R18 Stav: Offline Bodů: 201 |
![]() |
není to to samé co jsem napsal již předtím? jen v češtině, ehm ehm
|
|
-------------
AIP 2008, Catia V5R18, 3D spacepilot |
|
![]() |
|
be_em ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.úno.2006 Lokalita: Slovensko Používám: Používal som AutoCAD 2004, 3ds max7. Teraz AcadLT Stav: Offline Bodů: 865 |
![]() |
ano, presne to samé čo ste napísal Vy a to isté čo som napísal na začiatku
![]() ... len som chcel objasniť čo to rendering je a mal som pocit že pýtajúci asi ani nevie čo je to bump mapa, tak som mu tu jednu vložil, aby vedel čo asi má hľadať Upravil be_em - 08.říj.2008 v 19:27 |
|
![]() |
|
Paolo ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 16.lis.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AIP 2008, Catia V5R18 Stav: Offline Bodů: 201 |
![]() |
amen
|
|
-------------
AIP 2008, Catia V5R18, 3D spacepilot |
|
![]() |
|
Mrázek ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() ![]() Přihlášen: 05.říj.2004 Lokalita: ČR (LB) Používám: Inventor 2018, AutoCAD 2018, Vault Pro 2018 Stav: Offline Bodů: 1199 |
![]() |
A nešlo by "zdrsnění" dodělat až v rámci obrábění?
|
|
Ing. Zdeněk Mrázek
Preciosa Ornela a.s. AIP 2018, ACADM 2018, Vault Pro 2018 |
|
![]() |
|
Mambo ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 29.led.2007 Lokalita: ČR (LB) Používám: Inventor 2010 student Stav: Offline Bodů: 48 |
![]() |
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21950 |
![]() |
Ano, to je nejlepší cesta. ZSurfem generované IGES soubory lze přímo použít i v Inventoru.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,328 sekund.