Registrujte se na 22. ročník konference CADfórum 2025 - 30.9. Zámek Valeč.
Přes 119.000 registrovaných u nás, celkem 1.098.000 registrovaných (CZ+EN), přes 53.000 CAD/BIM bloků.
Vyzkoušejte nový přesný Inženýrský kalkulátor a aktualizovaný Generátor čarových kódů.
Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Eugen ![]() Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 22.lis.2004 Lokalita: ČR (OS) Používám: AutoCAD2022 / Win11 Stav: Offline Bodů: 22 |
![]() Zasláno: 14.lis.2008 v 14:58 |
Dobré odpoledne!
Po zadání příkazu otevři nebo vlož ext. referenci nebo vlož blok nebo ulož jako - a možná dalších - dojde z zablokování Autocadu (aplikace neodpovídá). Příkaz ulož (_qsave) funguje správně, svižně. Oprava instalace nepomohla, taktéž vypnutí kontroly odvolání certifikátu nepomohlo. Jak na to? Díky. |
|
Eugen
|
|
![]() |
|
Kackac ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 11.úno.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD Stav: Offline Bodů: 469 |
![]() |
A nemají ony reference a bloky v sobě miliardu nevyčištěných měřítek?
|
|
Kackac
|
|
![]() |
|
Eugen ![]() Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 22.lis.2004 Lokalita: ČR (OS) Používám: AutoCAD2022 / Win11 Stav: Offline Bodů: 22 |
![]() |
... nemám otevřen žádný výkres, po volbě otevři (nebo i nový) se neotevře ani dialog pro výběr souborů a aplikace ztuhne.
|
|
Eugen
|
|
![]() |
|
zdrk ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 03.kvě.2007 Lokalita: ČR (KV) Používám: Začínám bojovat s AutoCad 2015 respektive BDS 2015 Stav: Offline Bodů: 1803 |
![]() |
Zatuhne nebo se něco vypíše na příkazovém řádku - zadání na příkazovém řádku?
Nožná zmyzel pouze dialog výběru - proměnná FILEDIA Upravil zdrk - 14.lis.2008 v 15:56 |
|
![]() |
|
Eugen ![]() Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 22.lis.2004 Lokalita: ČR (OS) Používám: AutoCAD2022 / Win11 Stav: Offline Bodů: 22 |
![]() |
: Zatuhne, žádná hláška. Po pokusu o uzavření ACADu se objeví hláška "Tento program neodpovídá" a dojde k ukončení programu. FILEDIA=1.
Při FILEDIA=0 lze výkres otevřít vypsáním cesty k souboru do příkazového řádku. Dále lze výkres otevřít poklepáním na soubor dwg v manažeru souborů a uložit pomocí _qsave. Pracovat, s jistým omezením, mohu, pokud nepoužiji příkaz ze systémovým dialogem (soubory, cesty, ...). Asi se jedná o problém WinXP. Den před nastalými potíži s ACADem došlo k automatické aktualizaci systému. |
|
Eugen
|
|
![]() |
|
Petrsorge ![]() Zasloužilý člen ![]() ![]() Přihlášen: 19.bře.2008 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD2022 Stav: Offline Bodů: 100 |
![]() |
A jste si jistej že vám Cad zatuhne ???? Kolik jste mu dal času aby si vše dobře promyslel???
Totiž od jisté doby kterou nedokážu identifikovat se mi stávají obdobné věci. Nijak mě to neobtěžuje tak to neřeším. Přesně při těch funcích co popisujete se CAD jakoby zamýšlí co s tím a chvíli mu to trvá (řádově desítky vteřin....) nicméně druhé použití téže akce již svižné a v pohodě (což pro mě znamená nevypínat CAD ale to jsem stejne nikdy nedělal :-) |
|
![]() |
|
Ferdinand ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 01.říj.2004 Lokalita: ČR (JM) Používám: AutoCAD2004 (EN) na Windows XP Stav: Offline Bodů: 1906 |
![]() |
1. Zkuste přesvědčit svůj antivir a firewall, že AutoCAD není žádný vir.
2. Nemá náhodou otevíraný soubor nastaven nějaký atribut (např. "skrytý"...)?
3. Co to dělá po restaurování výkresu?
4. Proskenovat PC dvěma nezávislýma antivir/antispam/anti... programy.
5. Podívat se na asociaci přípony dwg.
|
|
-FerTh-
|
|
![]() |
|
Eugen ![]() Diskutér ![]() ![]() Přihlášen: 22.lis.2004 Lokalita: ČR (OS) Používám: AutoCAD2022 / Win11 Stav: Offline Bodů: 22 |
![]() |
Deaktivoval jsem firewall i antivir a žádný pokrok.
Atributy souborů jsou 0k., stejně tak asociace dwg. Potíž byla jinde: .... a to, výměna serveru pro projekty (a nutné sdílené ACAD-soubory). Změnil jsem, tedy, všechny cesty na tyto soubory v ACADu. Zapoměl jsem, však, na uživatelské složky v "umístění" dialogového okna příkazu otevři (_open). Měly stále cestu na již neexistující disk. Po jejich vymazání se dialogy rozběhly standardně. Děkuji všem zúčastněným. |
|
Eugen
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,211 sekund.