Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy Arkance Systems (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.cadstudio.cz
Nezobrazují se koty Inventor2009pro |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
DratemDoOka
Nováček Přihlášen: 16.úno.2009 Lokalita: ČR (MS) Používám: Autocad 2009 INV Stav: Offline Bodů: 1 |
Téma: Nezobrazují se koty Inventor2009pro Zasláno: 16.úno.2009 v 19:07 |
DObrý den, měl bych 2 dotazy.
1. V náčrtu se mi zničehonic přestaly zobrazovat koty. Kotovací čára jde normálně vidět ale výsledná číselná kota ne. Místo ní je tam jenom jako náznak naprosto miniaturním písme. 2. První problém jsem se snažil vyřešit nainstalováním všech servis packů ale pokaždé mi to napíše že zadaný produkt nebyl nalezen. Stalo se mi to i když sem skusil instalovat SP na AutoCad i na inventor. Za případné odpovědi moc děkuji!!! |
|
honsa.josef
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Nováček Přihlášen: 27.úno.2007 Lokalita: ČR (Pha) Používám: Inventor 10 Stav: Offline Bodů: 4 |
Zasláno: 17.úno.2009 v 11:00 |
Zdravím,
kromě SP jsou inovovány konfigurační soubory *.xml pro grafické karty (Xanadu download). To nezobrazování kót vypadá na nekompatibilitu grafické karty s Inventorem. Někdy pomůže přednastavit hardware na kartě Možnosti Aplikace. Proč nenajde SP potřebný software nevím. Snad někdo bude vědět více. |
|
jirka007CZ
Diskutér Přihlášen: 07.led.2007 Lokalita: ČR (SČ) Používám: Inventor 2014 Stav: Offline Bodů: 27 |
Zasláno: 20.úno.2009 v 14:47 |
Dobrý den, již jsem se s tímto problémem setkal, dá se vyřešit tak, že se v možnostech aplykace-Hardware přepne z dirext 10 na dirext 9 (druhá možnost). Poté již nebyl žádný problém...
|
|
Chyba je vždy mezi monitorem a židlí...
|
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,656 sekund.