Diskuzní fórum, poradna
?CAD diskuze, rady, výměna zkušeností

|
Odpovědět ![]() |
archiv |
Autor | |
Eger ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 26.srp.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD2015, 3dsMax2015, CADKON, Advance Stav: Offline Bodů: 65 |
![]() Zasláno: 09.bře.2009 v 15:27 |
Původní stav: AutoCAD Architecture 2009 + CADKON RCD 2009.1 + CADKON DT+ 2009 vše funkční. OS Win XP 32 bit. Z důvodu havárie systému došlo ke znefunkčnění některých nástrojů CADKONu. Vzhledem k tomu, že veškerá navrhovaná řešení oprav nevedla ke kýženému výsledku, bylo přikročeno k těmto bodům obnovy: - odinstalace obou CADKONů - zrušení stávajícího uživatelského profilu Windows a založení nového - nové instalace obou CADKONů V AutoCAD Architecture (ACA) nastaveno jako hl. menu ACA.cui, přiloadována menu ABRC_CADKON_RCD CADKON A, B, C FLYOUTS EXPRESS. Umístění souborů palet nástrojů: C:\Documents and Settings\marek\Data aplikací\Autodesk\ACD-A 2009\csy\Support\ToolPalette C:\Documents and Settings\marek\Data aplikací\AB Studio\CADKON ADT9\Support\WorkspaceCatalog (Metric) Aplikace spuštěna na uživatelském profilu „marek“s omezenými právy (Domain Users). Veškeré nástroje zadávané z nástrojových panelů, nebo příkazového řádku fungují. Při spouštění nástrojů z palet nástrojů CADKONu DT+ se objeví hláška: „Nelze spustit nástroj. Možné příčiny jsou: - Nástroj není správně zaregistrován. Ověřte instalaci. - Nástroj je z jiné aplikace a není kompatibilní s aktuální aplikací“ V případě spuštění aplikace v administrátorském profilu (s oprávněním Domain Admins), nebo na uživatelském profilu „Marek“ způsobem „spustit jako – administrator“ - problém NENASTANE. V případě přiřazení oprávnění Domain Admins uživatelském profilu „Marek“ a následnému spuštění aplikace v tomto profilu - problém NASTANE. Byly učiněny pokusy smazání uživatelského profilu AutoCADu a provedení oprav instalací obou CADKONů. - problém stále TRVÁ. Taktéž byly provedeny pokusy o opravu dle rad na Autodek Discussion Group viz: http://discussion.autodesk.com/forums/thread.jspa?messageID=6125042� http://discussion.autodesk.com/forums/message.jspa?messageID=5991208 - bohužel problém stále TRVÁ. Prosím o jakoukoli radu. |
|
![]() |
|
Rostislav Říha ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
TOP uživatel ![]() Přihlášen: 03.říj.2004 Lokalita: ČR (Pha) Používám: ACA 2010 Stav: Offline Bodů: 1615 |
![]() |
kdysi dávno podobné problémy, zabrala metoda odinstalace vseho s cadem souvisejiciho, smazani vsech zaznamu v registrech a vsech dat co jsou jak pod "documents and settings" i pod "program files" a tam i pak ta, co jsou pod "common files" ... az pote, co vse zmizi, ma smysl zkouset novou instalaci.
|
|
Rostislav Říha
|
|
![]() |
|
Jiří Plávek ![]() Zasloužilý člen ![]() Přihlášen: 10.říj.2004 Lokalita: ČR (LB) Používám: Revit Stav: Offline Bodů: 134 |
![]() |
Taky bych pro začátek neinstaloval Cadkon, nám dost často dělal šílené problémy. A zkuste tipy vypisované jako příbuzné.
|
|
![]() |
|
Kosík ![]() TOP uživatel ![]() Přihlášen: 06.říj.2004 Lokalita: Czech Republic Používám: ACA 2017 + DT+, Revit 2017 Stav: Offline Bodů: 538 |
![]() |
[QUOTE=Eger]
V AutoCAD Architecture (ACA) nastaveno jako hl. menu ACA.cui, přiloadována menu ABRC_CADKON_RCD CADKON A, B, C FLYOUTS EXPRESS. Podle mého názoru by mohla být chyba v hlavním menu z ACA. Pro správný chod cadkonu je třeba použít aca.cui z DT+. Jan Kosík |
|
![]() |
|
Eger ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 26.srp.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD2015, 3dsMax2015, CADKON, Advance Stav: Offline Bodů: 65 |
![]() |
Bohužel hlavním menu je opravdu aca.cui z DT+. Přesto problém existuje. Co mi hlava nebere je fakt, že s úpně stejnými naloadovanými menu to pod profilem s Domain Admins právy jede bez problémů. Něco mi neustále našeptává, že by problém mohl být v registech. Netuším ale kde.
|
|
![]() |
|
Vladimír Michl ![]() Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor ![]() ![]() ARKANCE Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Implementujeme řešení Autodesk Stav: Offline Bodů: 21916 |
![]() |
Je to v registrech, ale reinstalace AutoCADu by to měla spravit...
|
|
![]() |
|
Eger ![]() Diskutér ![]() Přihlášen: 26.srp.2005 Lokalita: Czech Republic Používám: AutoCAD2015, 3dsMax2015, CADKON, Advance Stav: Offline Bodů: 65 |
![]() |
Děkuji všem za snahu pomoci. Problém byl nakonec vyřešen překopírováním adresáře RegisteredTools z funkčního profilu ACA do nefunkčního.
|
|
![]() |
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět ![]() |
|
Přejít na fórum | Oprávnění fóra ![]() Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,227 sekund.