Diskuzní fórum, poradna
CAD diskuze, rady, výměna zkušeností |
Veřejné diskuzní fórum k CAD aplikacím - ptejte se na libovolné otázky týkající se oboru CAx, podělte se o vaše znalosti a zkušenosti s programy AutoCAD, Inventor, Revit, Fusion 360, 3ds Max a s dalšími CAD aplikacemi.
Zaregistrujte se nebo se přihlašte a zašlete váš příspěvek do odpovídajícího fóra. Viz další informace o CAD Fóru. Nechcete se registrovat? Zeptejte se v naší Facebook poradně.
Fórum nenahrazuje technický support firmy ARKANCE (CAD Studio) - přímá podpora pro zákazníky funguje na helpdesk.arkance-systems.cz
Pomalé (strašně pomalé) otevírání okna na úpravu m |
Odpovědět | archiv |
Autor | |
splonk
CAD/BIM manager Přihlášen: 25.lis.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD/ACA'21, '24, RVT'21, '24 Stav: Offline Bodů: 1262 |
Možnosti příspěvku
Poděkování0
Zasláno: 04.dub.2024 v 15:36 |
Zdravím,
Na počítači (Win 11, Revit 21) se strašně pomalu otevírá okno na editaci materiálů. Pak každá operace (rozklik materiálu, změna šrafy apod) trvá taky tak dlouho.. jsou to minuty, 5ti-minuty... Zkoušel jsem reinstalaci revitu, a pak různé rady z netu... v Journalu najit thumbnail materialu ktery chybí, a ten někam nakopírovat, apod. Bohužel nepomohlo. Na jiných (stejná konfigurace) se toto neděje. Nemá někdo zkušenost prosím...? děkuji JASponza
|
|
JASponza
ACA (AutoCAD) 21, 24 RVT 21, 24 Win 10, 11 x64 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21687 |
Možnosti příspěvku
Poděkování0
|
To se může stát, když máte v editoru materiálů vaše vlastní materiály s texturami umístěnými na síťových discích nebo na discích, které již neexistují (např. D:\mapovana_sdilena_knihovna\mraky.jpg). Také se ujistěte, že máte Revit 2021 aktualizovaný (původní verze 2021.0 nebyla kompatibilní s Win11).
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
splonk
CAD/BIM manager Přihlášen: 25.lis.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD/ACA'21, '24, RVT'21, '24 Stav: Offline Bodů: 1262 |
Možnosti příspěvku
Poděkování0
|
JJ, to mne taky napadlo..., ale jiný počítače se stejnou konfigurací fungují bez problému. I když si to otevřu doma, kde nejsem na firemní sítí, tak je to OK...?
|
|
JASponza
ACA (AutoCAD) 21, 24 RVT 21, 24 Win 10, 11 x64 |
|
Vladimír Michl
Profil člena
Odeslat soukromou zprávu
Najít příspěvky člena
Navštívit stránky člena
Přidat do seznamu známých
Moderátor Arkance Systems Přihlášen: 09.zář.2004 Lokalita: ČR (JČ) Používám: Dodáváme produkty Autodesk Stav: Offline Bodů: 21687 |
Možnosti příspěvku
Poděkování0
|
To ještě nevylučuje tuhle možnou příčinu. Může tam být odkaz třeba na disk D:, který pokud fyzicky existuje nebo neexistuje, zjistí se to rychle, ale pokud je namapovaný třeba na nějaký síťový disk (který už neexistuje), bude jeho detekce čekat až na timeout té mapovací funkce.
|
|
Vladimír Michl (moderátor)
Arkance Systems s.r.o. - arkance.world (podpora viz helpdesk.arkance-systems.cz) |
|
splonk
CAD/BIM manager Přihlášen: 25.lis.2006 Lokalita: ČR (Pha) Používám: AutoCAD/ACA'21, '24, RVT'21, '24 Stav: Offline Bodů: 1262 |
Možnosti příspěvku
Poděkování0
|
Ja vam rozumím. Podívám se ... Mám to trochu složitější s těmito síťovými disky... Tam to někde asi bude... Dám vědět, děkuji a hezký víkend přeji
JASponza
|
|
JASponza
ACA (AutoCAD) 21, 24 RVT 21, 24 Win 10, 11 x64 |
|
Pro technickou podporu CAD
kontaktujte Helpdesk
Odpovědět | |
Přejít na fórum | Oprávnění fóra Nemůžete vytvářet nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete vymazávat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete upravovat vaše příspěvky v tomto fóru Nemůžete vytvářet ankety v tomto fóru Nemůžete hlasovat v anketách v tomto fóru |
Stránka byla vygenerována za 0,758 sekund.