V aplikaci budeme potřebovat dále dvě pomocné členské funkce pro zobrazení:
Na obráku je uvedeno zadání funkce void ZobrazBod().
Do veřejné části třídy přidáme ještě pomocné proměnné pro uchování hodnot jednotlivých editovacích tlačítek dialogového okna. Kód dekalrace třídy bude vypadat:
class CZadaniDialog : public CAcUiDialog { // Construction public: void ZobrazPolomer(); // přidaná členská funkce void ZobrazBod(); // přidaná členská funkce CZadaniDialog(CWnd* pParent = NULL); // standard constructor CString m_strPolomer; // pomocná proměnná poloměr kružnice CString m_strXBod; // pomocná proměnná x-souřadnice CString m_strYBod; // pomocná proměnná y-souřadnice CString m_strZBod; // pomocná proměnná z-souřadnice // Dialog Data //{{AFX_DATA(CZadaniDialog) // generuje ClassWizard enum { IDD = IDD_DIALOG1 }; // jednotlivé prvky dialogu CAcUiNumericEdit m_ctrlEditZ; CAcUiNumericEdit m_ctrlEditY; CAcUiNumericEdit m_ctrlEditX; CAcUiNumericEdit m_ctrlEditPolomer; CAcUiPickButton m_ctrlTlacitkoBod; //}}AFX_DATA // Overrides // ClassWizard generated virtual function overrides //{{AFX_VIRTUAL(CZadaniDialog) // generuje ClassWizard protected: virtual void DoDataExchange(CDataExchange* pDX); // DDX/DDV support //}}AFX_VIRTUAL }