Příčina "zamrznutí" (zatuhnutí) AutoCADu v dialogu příkazu "Otevři" nebo "Ulož jako" bývá typicky dvojí:
Kolize s nějakou systémovou komponentou ošetřující přístup k souborům, resp. vázající se na dialog "Open" - např. síťový redirector, antivirová aplikace (např. známý problém s Norton 360 3.0), virtuální disk, vytváření náhledů, apod. Dočasným vypnutím FILEDIA se vyhnete zobrazení tohoto dialogu.
Samotný dialog Otevři - pokud místo otevření dialogu AutoCAD zdánlivě zamrzne, je možné, že dialog je zobrazen "mimo obrazovku". Použijte tip 5748 pro jeho vrácení do viditelné oblasti.
Další možností je pouhé zpomalení přístupu na soubory (dočasné zamrznutí), které může být způsobeno zatížením počítače nebo sítě, nedostupností zdrojového disku či síťového prostředku, nebo chybou na diskovém médiu.
Předem se ujistěte, že používáte verzi AutoCADu kompatibilní s vaší verzí operačního systému (ne např. AutoCAD 2009 ve Win7) a certifikovaný driver grafické karty.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.