Autodesk Maya 2015 (Subscr.Extension) přímo podporuje export do herního systému "Unreal Engine 4". Použijte funkce:
File > Send to Unreal > Set Unreal Project, vyberte požadovaný lokální projekt Unreal a klikněte na Select.
File > Send to Unreal a vyberte vše (All) nebo jen vybrané objekty (Selection)
Poté můžete scénu načíst v Unreal úrovni
Unreal Engine 4 (UE4) rovněž podporuje FBX Static Mesh Pipeline, tedy import statických 3D mesh objektů z formátu FBX. Soubory FBX lze snadno exportovat z aplikací Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max nebo i z AutoCADu. Použijte formát FBX 2014.
Herní jádro Unity 3D podporuje přímo souborový formát Autodesk Maya (.ma, .mb). Maya (8 a vyšší) ale musí být instalována na stejném počítači jako Unity. Alternativně můžete také použít formát FBX (viz výše). Soubory 3D modelů umístěte do projektové složky Assets.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.