Pokud potřebujete ve vizualizaci nebo animaci z 3ds Maxe znázornit rozmazané pozadí (nezaostřený obraz kamery) - efekt, který bude simulovat nízkou hloubku ostrosti, můžete využít vestavěný efekt odpovídajícího rendereru.
Způsob nastavení záleží na použitém rendereru - hledejte nastavení "depth-of-field" (DOF), procedural blurring, resp. efekt Bokeh.
Např. pro mental ray nastavte parametry v Rendering > Render Setup > Renderer > Camera Effects > Camera Shaders > Lens > Depth of Field/Bokeh.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.