Výchozí nastavení priority pro mental ray renderer pracující na pozadí bylo ve verzi 2014 oproti starším verzím sníženo, aby se zlepšila odezva při interaktivní práci v 3ds Max. Pokud vám toto nastavení nevyhovuje a chcete renderingu poskytnou vyšší prioritu na úkor interaktivní práce, můžete toto nastavení změnit pomocí souboru mentalray_cpu.ini. Ten najdete ve složce c:\Program Files\Autodesk\3ds Max Design 2014\plugcfg_ln.
Otevřete soubor v Notepadu a změňte nastavení parametru RenderThreadPriority z -1 (nižší priorita) na 0 (normální priorita). Můžete rovněž omezit počet paralelně běžících vláken procesu mr renderingu - viz parametr RenderThreadCount. Výchozí hodnota 0 spouští tolik vláken, kolik je k dispozici CPU jader - můžete ale nastavit hodnotu nižší nebo i vyšší. Záporná hodnota bude čerpat počet vláken o tolik menší než je počet jader.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.