Hlášení o nedostatku paměti jsou vyvolána nedostatečnou dostupnou fyzickou pamětí, virtuální pamětí Windows nebo místem na disku pro dočasné pracovní soubory.
Ověřte popř. nastavte prosím tyto parametry:
Aplikujte aktuální service packy (update) pro váš AutoCAD a Windows
Rozšiřte paměť na min. 2GB nebo 3GB ve 32bitových Windows
Pokud používáte více než 2GB RAM, zapněte ve Windows režim "3GB" (viz tipy)
Pokud používáte režim "3GB", ověřte zda nekoliduje s vaší hardwarovou konfigurací
Ověřte nastavení velikosti virtuální paměti Windows, popř. pro ni uvolněte více místa na disku
Vyčistěte váš adresář dočasných souborů (typicky C:\TEMP nebo C:\WINDOWS\TEMP)
Ověřte ostatní běžící aplikace a procesy ve Windows (viz Správce úloh - Task Manager) - vypněte nepotřebné aplikace (hlavně Media player, Powerpoint, apod.)
Zkuste aktualizovat driver vaší grafické karty, popř. dočasně přepněte na nižší rozlišení nebo barevnou hloubku -- ujistěte se, že používáte Autodeskem certifikovanou grafickou kartu
Pokud se chyba projevuje při tisku nebo po tisku, zvolte jiný driver plotru
Zavřete Navigátor projektů (AutoCAD Architecture)
Přepněte na jednodušší vizuální styl (zobrazení)
Proměnnou LAYOUTREGENCTL snižte na hodnotu 1 popř. 0 (regenerace rozvržení)
Proměnnou FIELDEVAL nastavte na 4 (aktualizace polí)
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.