7.4. Vytvoření uživatelských účtů úložiště Vault
Před použitím příkazů správy projektu musí mít každý člen týmu uživatelský účet u serveru Vault projektu. Každý účet vyžaduje jednoznačné uživatelské jméno a heslo. Při vytváření uživatelského účtu zadejte jednotlivým uživatelům role, které jim poskytnou nejvyšší úroveň přístupu, který vyžadují k libovolné části databáze. Chcete-li přidat nového uživatele v aplikaci Vault Explorer, klepněte na položku Nástroje -> Správa -> karta Zabezpečení
7.4.1. Vytvoření skupin úložiště Vault
Skupiny úložiště Vault slouží ke správě a řízení přístupu k projektovým souborům. Skupinu může přidat pouze uživatel s oprávněními správce. Při vytváření skupiny určíte způsob, jakým budou členové skupiny přistupovat k datům projektu; děje se tak přiřazením role editor dat, která znamená, že členové skupiny budou data vytvářet a upravovat, nebo role spotřebitel dat, která znamená, že členové skupiny budou data pouze číst, nikoli upravovat.
Funkce Pack and Go úložiště Vault umožňuje předat data projektu jiné osobě. Funkce Pack and Go řeší závislosti souborů u výkresu. Pomocí této funkce lze dodat kopie projektových souborů někomu jinému.