![]()
V aplikaci budeme potřebovat dále dvě pomocné členské funkce pro zobrazení:


Na obráku je uvedeno zadání funkce void ZobrazBod().
![]()
Do veřejné části třídy přidáme ještě pomocné proměnné pro uchování hodnot jednotlivých editovacích tlačítek dialogového okna. Kód dekalrace třídy bude vypadat:
class CZadaniDialog : public CAcUiDialog
{
// Construction
public:
void ZobrazPolomer(); // přidaná členská funkce
void ZobrazBod(); // přidaná členská funkce
CZadaniDialog(CWnd* pParent = NULL); // standard constructor
CString m_strPolomer; // pomocná proměnná poloměr kružnice
CString m_strXBod; // pomocná proměnná x-souřadnice
CString m_strYBod; // pomocná proměnná y-souřadnice
CString m_strZBod; // pomocná proměnná z-souřadnice
// Dialog Data
//{{AFX_DATA(CZadaniDialog) // generuje ClassWizard
enum { IDD = IDD_DIALOG1 }; // jednotlivé prvky dialogu
CAcUiNumericEdit m_ctrlEditZ;
CAcUiNumericEdit m_ctrlEditY;
CAcUiNumericEdit m_ctrlEditX;
CAcUiNumericEdit m_ctrlEditPolomer;
CAcUiPickButton m_ctrlTlacitkoBod;
//}}AFX_DATA
// Overrides
// ClassWizard generated virtual function overrides
//{{AFX_VIRTUAL(CZadaniDialog) // generuje ClassWizard
protected:
virtual void DoDataExchange(CDataExchange* pDX);
// DDX/DDV support
//}}AFX_VIRTUAL
}
![]()