Krokovat s vnořením | - krokovat do vnořeného výrazu | ||
Krokovat bez vnoření | - přeskočit následující výraz | ||
Krok ven | - krokovat ven na konec aktuální funkce |
Potřebujeme-li v krokování postoupit rovnou k další zarážce můžeme využít tlačítko Pokračovat .
V případě, že potřebujete ukončit aktuální úroveň ladění použijte tlačítko Ven .
Požadujete-li ukončit ladění zavolejte funkci Zpět , která Vás vrátí na nejvyšší ladící úroveň. Všechny uvedená tlačítka se nachází v panelu nástrojů Ladění.
Při potřebě přerušit příkaz napsaný do okna konzole zmáčkněte SHIFT+ESC. Přerušení příkazu se může hodit například při napsání špatného výrazu. Uvedený postup si můžete vyzkoušet po napsání následující špatné funkce:
_$((setq origin_x(car origin) - zapsáno do řádku konzole Visual LISPu ((_> - odpověď Visual LISPu
Na posledním příkazu zůstane Visual LISP "viset". Po zmáčknutí SHIFT+ESC přeruší Visual LISP prováděný příkaz a zobrazí zprávu "VSTUP PŘERUŠEN" a odblokuje se:
((_> ; <vstup přerušen> _$
Při krokování programu v IDE Visual LISPu můžete využít nástroj Animace, který umožní při běhu programu zvýrazňovat právě zpracovávané úseky kódu. Nástroj spustíte z nabídky Nástroje, zatržením položky Animovat.