 |
|
 |
Dostali jste e-mailem informaci o uvolnění nové verze nebo aktualizace vaší CAD aplikace kryté Autodesk Subscription, ale z vašeho účtu na Subscription centru není aplikace dostupná nebo nevíte jak se na Subscription centrum přihlásit.
Postup a možná úskalí:
- Přihlašovací účet: přihlášení na Subscription centrum provedete na adrese subscription.autodesk.com - použijte vaše přihlašovací jméno a heslo zvolené při zřizování subscription (první objednávce), resp. použijte funkci zapomenuté heslo, resp. pokud se změnila zodpovědná osoba ve vaší společnosti, vyžádejte si u CAD Studia nové přířazení role "contract managera"
- Nelze stahovat: nevidíte odkaz "Ke stažení", resp. "Získejte svůj upgrade" - stahování aplikací pro vaši firmu (konkrétní kontrakt, subscription smlouvu) může provádět pouze tzv. "contract manager" nebo "software coordinator" nebo osoba jimi pověřená - v tomto případě si vyžádejte oprávnění nebo kopii aplikace od těchto vašich kolegů; pokud se role "contract manager" u vaší firmy změnila, vyžádejte si u CAD Studia změnu přiřazení
- Nevidím mou aplikaci: pokud v seznamu CAD aplikací dostupných ke stažení nevidíte vaši v e-mailu avizovanou aktualizaci (verzi), nejprve se ujistěte, že v seznamu hledáte správný název - např. "AutoCAD Mechanical" se od verze 2014 oficiálně jmenuje "Autodesk AutoCAD Mechanical". Aplikace také ještě dosud nemusela být uvedena v požadované lokalizaci (např. v české verzi). Pokud přesto vaši aplikaci (již uvolněnou, krytou aktivním subscription) nevidíte, došlo zřejmě k chybě vzájemného přiřazení aplikace a subscription účtu - v tom případě prosím kontaktujte CAD Studio pro zajištění nápravy v databázích Autodesku.
Postup stahování aplikací ze Subscription centra popisuje text na stránce Subscription download.
|
|
|