 |
|
 |
3D scény Revitu načtené pomocí FBX do Autodesk Showcase se při interaktivním pohybu rendrovanou scénou mohou v některých případech zobrazovat s grafickými chybami, jako blikající, chvílemi zobrazující jiný (černý) materiál nebo vnitřní teselační linie objektů.
Existují tři možné příčiny tohoto problému:
- Grafická karta - Showcase využívá velký grafický výkon, jakékoliv nekompatibility mohou způsobit problémy; zkontrolujte a případně zaktualizujte Windows drivery vaší grafické karty
- Nesjednocené normály - některé plošky mohou být naimportovány jako "rubové", lícem mířící pryč od kamery; je potřeba sjednotit normály plošek tak, aby "hleděly" do kamery - použijte v Showcase funkci Edit > Always Face Surface Normals to Camera
- Překrývající se plochy - vliv zaokrouhlování může vyvolat blikání překrávajících se ploch; dva různé povrchy na stejném místě (např. terén a asfaltová silnice) se mohou zobrazovat střídavě v závislosti na aktuálním směru pohledu; řešení tohoto problému není snadné, ale zkuste trochu zvýšit (v ose Z) plochu, která má být "nahoře"
Podobné problémy se mohou projevit i v 3ds Max - také tady použijte "Unify normals" pro normalizaci 3D modelů importovaných pomocí formátu FBX z aplikací Revit, AutoCAD nebo jiných CAD aplikací.
|
|
|