Diskuzní fórum a databáze tipů a utilit pro AutoCAD, Inventor, Revit a další produkty Autodesk
 - od firmy Arkance Systems [www.cadforum.cz slaví 20 let]
CZ | SK | EN | DE
Přihlášení
či registrace
  právě nás čte: 8813

CAD tip CAD tip # 12031:

   
Otázka CAD 
 %  platforma  kategorie 
Q - otázka

Co je základní kostí v hierarchii exportované kostry postavy z Character Generatoru?

A - odpověď Základní, výchozí kostí kostry postavy vytvořené v Autodesk Character Generatoru jsou boky, resp. kyčle.

Základní kost je výchozím uzlem pro výpočet inverzní kinematiky - např. pro export vygenerovaného 3D modelu pro Unreal Engine (UE), Max nebo Maya.

CharacterGeneratorMayaMax
100% *  CAD 
15.10.2018    1150×  
export model
 
Související CAD produkty:
Ceny - CAD eShop:
platí pro: CharacterGenerator · Maya · 3ds Max ·

Zpět   Všechny další tipy



Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems.
Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky: CAD Fórum - diskuze, tipy, bloky a utility
CAD:    OS:    Kateg: 
Text:  FAQ   






Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost.
Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů.
Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení.
Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.
TOPlist