Uživatelé produktů Autodesk se mohou zapojit do programu, ve kterém je anonymně sledován způsob využívání dané CAD aplikace. Z poskytnutých dat jsou pak vysledovány trendy a typické postupy použití jednotlivých příkazů a tato data slouží k dalšímu vylepšování produktu v nových verzích.
Jde o programy "Program zapojení zákazníků" (Customer Involvement Program, CIP) - především pro případy chyb a havárií, a "Lokální analýza" (Desktop Analysis, DAP) - především pro výkonnostní data. Statistická data jsou odesílána formou malých ZIP souborů na server Autodesku při ukončování aplikace.
Pokud jste tyto programy v minulosti odsouhlasili a chcete je nyní zrušit, nebo se naopak chcete do těchto programů připojit, použijte funkce v roletě Nápověda v horní liště AutoCADu.

V rámci chyb hlášených pomocí CIP můžete (po připojení kontaktní adresy) získat informace o řešení vaší konkrétní chyby aplikace.
Detaily viz Customer Involvement Program.