Při pokusu o vyrendrování pohledu Revitu pomocí cloudového Autodesk A360 Rendering se objeví chyba:
Pomocí služby rendrování nebylo možné váš požadavek dokončit. Došlo k chybě ověřování.
Řešení:
- Zavřete všechny web prohlížeče.
- Jste-li v nějaké aplikaci přihlášení ke cloudu Autodesk A360, odhlašte se.
- Přejděte na Ovládací panely > Možnosti Internetu.
- Vymažte historii procházení, včetně cookies a vyrovnávací paměti cache.
- Vymažte složku Temp (Windows+R, zadejte %temp%, složku vymažte).
- Spusťte váš web browser.
- Přihlaste se vaším Autodesk ID do rendering.360.autodesk.com.
- Spusťte Revit.
- Přihlaste se do Autodesk A360.
- Zopakujte Rendering pohledu.
Ujistěte se, že váš počítač může komunikovat přes firewall s potřebnými web službami skrz porty 80 a 443, a že tyto web služby máte v seznamu důvěryhodných serverů.
- https://rendering.360.autodesk.com
- https://api.autodesk.com
- https://accounts.autodesk.com
- *.newrelic.com
Úplný seznam web služeb viz Tip 8216.
Pokud se přihlašujete na portál i do Revitu, přihlaste se stejným Autodesk ID. Pokud problém přetrvává, zkuste přihlášení a rendrování ze stroje v jiné síti. Pokud to v jiné síti funguje, odhlaste se, znovu se přihlaste do A360 na původním počítači a síti, a znovu zkuste rendering.