Nejprve ověřte, zda má Fusion 360 přístup k internetu. Spusťte jeho Servisní pomůcku a spusťte v ní "Síťový diagnostický test".
Pokud je online připojení v pořádku (zelený stav) a Fusion přesto zůstává v offline režimu (nebo v režimu údržby, maintenance), proveďte následující kroky:
Zkuste smazat soubor:
C:/Users/JMÉNOUŽIVATELE/AppData/Local/Autodesk/Autodesk Fusion 360/201010241748166/OfflineCache.xml
Pokud nepomůže, ve složce %AppData%\Autodesk\Neutron Platform\Options\{alfanumerický název složky} (všechny varianty) smažte soubor NGlobalOptions.xml.
Ve složce %AppData%\Autodesk\Neutron Platform\Options smažte soubor NMachineSpecificOptions.xml.
Ve složce %TEMP%\Autodesk\ smažte podsložku BrowserCache (vč. jejích podsložek).
Spusťte Datový panel.