 |
|
 |
Pokud vám Inventor, Civil 3D, Revit, AutoCAD Mechanical s Vault klientem nebo přímo lokální klient Vaultu hlásí chyby, které se u jiných uživatelů téhož počítače neprojevují, je pravděpodobně poškozen váš lokální uživatelský profil Vaultu a je potřeba provést jeho reset.
Pro uvedení Vault profilu do výchozího stavu (reset) je potřeba vymazat složky s lokálním nastavením. Ty se následně obnoví do výchozího stavu.
Vymažte (nebo alespoň přejmenujte) proto následující složky na vašem počítači:
- "%APPDATA%\Autodesk\VaultCommon"
- "%APPDATA%\Autodesk\Productstream 20xx"
- "%APPDATA%\Autodesk\Vault Explorer 20xx"
- "%APPDATA%\Autodesk\AutoCAD 20xx Vault Addin"
- "%APPDATA%\Autodesk\Autodesk Vault Basic 20xx"
- "%APPDATA%\Autodesk\Autodesk Vault Workgroup 20xx"
- "%APPDATA%\Autodesk\Autodesk Vault Professional 20xx"
- "%APPDATA%\Autodesk\Autoloader"
- "%APPDATA%\Autodesk\Reference Repair Utility"
- "%APPDATA%\Autodesk\Inventor 20xx Vault Addin"
- "%APPDATA%\Autodesk\VaultManager"
- "%APPDATA%\Roaming\Autodesk\Microsoft Office"
Ještě před touto operací ověřte, zda nepoužíváte "agresivnější" nastavení antivirového programu než ony ostatní, fungující uživatelské profily.
|
|
|