 |
|
 |
Po aktualizaci Fusion nebo Windows mám problém se spuštěním Fusion 360. Naběhne pouze splash obrazovka, úvodní obrázek, ale okno samotné aplikace nenaběhne, nebo naběhne a hned spadne.
Příčiny mohou být tyto:
- Nekompatibilní OS
- Ověřte, že i po aktualizaci splňuje váš OS systémové požadavky aplikace Fusion 360 a že byla dokončena instalace aktualizací OS (nečeká se na restart).
- Chyba při aktualizaci aplikace
- Pokud aktualizace aplikace neproběhla správně (poškozený instalační soubor, přerušená aktualizace, nedostatečná práva), zkuste Fusion 360 odinstalovat a znovu nainstalovat. Můžete jej rovněž zkusit spustit jako Správce (Administrátor).
- Chyby síťového připojení
- Ověřte, zda váš firewall neblokuje komunikaci Fusion 360 s internetem a zda máte správně nastavený případný proxy server.
- Zastaralé grafické drivery
- Stáhněte a nainstalujte nejnovější verze ovladačů vaší grafické karty AMD, nVidia nebo Intel.
- Duplicitní procesy Fusion 360
- Spusťte "Správce úloh" a ověřte zda neběží více kopií procesů fusion360.exe nebo fusionlauncher.exe - všechny ukončete
- Kolize s antivirem
- Pokud používáte antivirus Trend Micro, vypněte v něm volbu "Machine learning" (viz System > Configure > Enable machine-learning)
|
|
|