Pokud používáte Autodesk Fusion 360 v síti za proxy serverem a nastavení vašeho operačního systému nepředá správně autentizační data pro průchod požadavků proxy serverem, může Fusion360 hlásit v horním rohu "No user logged in" a nejde se přihlásit ke cloudu.
Řešením je vytvořit pomocné proměnné prostředí Windows pro nasměrování proxy požadavků - adresy a porty upravte podle vaší situace:
Pomocí Tento počítač > Vlastnosti > Upřesnit nastavení systému > Upřesnit > Proměnné prostředí vytvořte novou systémovou proměnnou prostředí s názvem "http_proxy"
Jako hodnotu proměnné nastavte:
http://jménovašehoproxyserveru:8080
Ukončete nastavení pomocí OK
A druhou proměnnou pro https:
Pomocí Tento počítač > Vlastnosti > Upřesnit nastavení systému > Upřesnit > Proměnné prostředí vytvořte novou systémovou proměnnou prostředí s názvem "https_proxy"
Jako hodnotu proměnné nastavte:
http://jménovašehoproxyserveru:443
Ukončete nastavení pomocí OK
Poté znovu spusťte Fusion 360
Pokud potřebujete přepínat prostředí "za proxy" a "bez proxy", použijte dávkové příkazy z Helpdesk tipu 9645.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.