Mám dva počítače s AutoCADem 2016. Na jednom mi hlásí okno "Počítačová aplikace Autodesk", že je dostupná aktualizace, ale na druhém se mi tato aktualizace nehlásí.
Rozdíl v chování aktualizačního nástroje "Desktop App" může být způsoben několika vlivy:
nabídka aktualizací není na všech strojích okamžitá, systém celosvětově rozkládá zátěž stahování (podobně jako např. Windows Update), proto vyčkejte několik hodin
na druhém počítači může být namísto Desktop App nainstalována starší verze Application Manager, ta se může chovat odlišně a neaktualizuje novější verze CAD software
nastavení správce aktualizací může být odlišné - např. můžete mít ve vašem účtu Autodesk Accounts administrátorem zakázáno stahování a instalace aktualizací na vašem PC (viz)
komunikace Desktop App se serverem může být přesměrována nastavením nebo blokována firewallem
daná aktualizace už může být na onom PC nainstalována
Pokud si chcete komponentu Autodesk Desktop App (Počítačová aplikace Autodesk) nainstalovat, využijte stažení ze stránky Download nebo ji nainstalujte jako součást trial verze některého produktu Autodesk řady 2017. Opět viz Download - Trial verze.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.