V aktuálních verzích Autodesk Stingray můžete v prostředí Editoru volit mezi grafickým jádrem DX11 a DX12 (pokud váš systém obě jádra podporuje).
Pro přepnutí mezi DX11 a DX12 proveďte jeden z těchto kroků:
Zvolte Edit > Engine > Renderer a vyberte DX11 nebo DX12.
Spusťte "Omni Tool" (Ctrl + P), zadáním "DX" vyhledejte DX11 nebo DX12 zvolte Edit/Engine/Renderer/DX11 nebo Edit/Engine/Renderer/DX12.
Poznámka: pro přidání podpory DX12 ve vašich Stingray projektech zkompilujte projekt s příznakem --use-d3d12.
Implicitní renderer pro vaše projekty můžete také zvolit pomocí render nastavení v settings.ini. Vyplňte "supported_renderers" v sekci "render_settings" a určete pořadí načítání podporovaných rendererů.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.