Při pokusu o přihlášení do úložiště na Vault Serveru zůstane najednou proces viset na hlášení Testování připojení serveru....
Pravděpodobně dochází k blokování komunikace se serverem. Typicky tato situace může nastat po změně nastavení nebo aktualizaci antiviru nebo firewallu.
Dalším možným důsledkem je nefunkčnost JobProcessoru - nepřihlásí se a nezpracovává úlohy.
Příkladem příčiny jsou poslední aktualizace aplikace ESET. Řešením je přidat IP adresu Vault serveru popř. i EXE aplikace Vault procesů do výjimek v rozšířeném nastavení ESET:
Na klientu např.:
V případě stroje s JobProcessorem je nutné zařadit do výjimek ("Vyloučené aplikace") EXE procesy Vaultu, tedy connectivity.vaultpro.exe, connectivity.windowsservice.jobdispatch.exe, connectivity.jobprocessor.delegate.host.exe, jobprocessor.exe, w3wp.exe popř. též lifecycleeventeditor.exe, connectivity.admsconsole.exe.