Po přihlášení na Helpdesk nebo CAD eShop se mi nezobrazuje přehled mojich licencí Autodesk (resp. CAD licencí mojí firmy). V Helpdesku v přehledu (Nastavení > Dostupné licence) se vypisuje "Nejsou dostupné žádné licence".
Ujistěte se, že se přihlašujete na tyto služby Arkance Systems (CAD Studia) účtem se stejnou e-mailovou adresou jako je adresa správce licencí (subscription manager) na vašem účtu Autodesku (Autodesk Account, Autodesk ID) a že licence máte zakoupeny u Arkance Systems. Pokud přihlašovací e-mail není shodný, kontaktujte prosím Arkance Systems pro úpravu přiřazení.
Po správném přiřazení CSN se vám v Helpdesku i v CAD eShopu zobrazí přehled vašich licencí - v případě eShopu včetně možnosti obnovy předplatného na jedno kliknutí.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.