Objekty aiStandardSurface se v texturovaném režimu výřezů zobrazují odlišně - tmavší než v předchozích verzích Maya, aby lépe odpovídaly výsledkům standardního renderingu.
Ve verzi Maya 2020 bylo vylepšeno difuzní osvětlení ve výřezu pro reprezentace aiStandardSurface a Maya Standard Surface - stínovače se teď daleko přesněji shodují s odpovídajícími výsledky Arnold renderingu.
V předchozích verzích Maya nebyla výřezová reprezentace aiStandardSurface fyzikálně přesná a jevila se jako příliš jasná, přesvětlená. Nyní je výřez fyzikálně přesný a aiStandardSurface se tak mohou jevit relativně tmavší než ve texturovém režimu Lambert (režim 6). Tím je dán rozdíl podání výřezů.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.