 |
|
 |
Při neočekávaném ukončení (pádu) Autodesk aplikace je vygenerována popisná chybová zpráva, kterou můžete odeslat Autodesku a pomoci tak vyřešení problému.
Při odesílání chybového hlášení (Customer Error Report, CER) je důležité připojit maximum detailů o okolnostech vzniku chyby. Urychlíte tím také vyřešení vaší chyby.

- Chybové hlášení automaticky zjistí verzi operačního systému, název a verzi produktu a aktivní příkaz. Tedy tyto údaje nemusíte uvádět.
- Připojte data, která jste zadávali před pádem aplikace.
- Uveďte opakovatelné kroky, které vedou k onomu problému.
- Uveďte co možná nejvíce podrobností o vaší práci před výskytem problému.
- Je-li to možné, uložte kopii vašeho souboru a ve vaší zprávě napište název souboru. V některých případech můžete být vyzváni k poskytnutí kopie dat potřebných k řešení problému.
Prioritu mají ta chybová hlášení, která se sejdou od více uživatelů.
(režim chybových hlášení je řízen proměnnou REPORTERROR)
|
|
ACAD2005ACADM2005ADT2005Inventor9
|

* CAD
|
28.1.2005
4414×
|
proměnná |
Související CAD produkty:
|
|