Pokud stínujete pomocí 3ds Max např. interiérovou scénu, bývá častým problémem nerealistické zobrazení jednoduchých stafážních předmětů - jejich zjednodušená geometrie působí příliš hranatě.
Řešením je zpřesnění 3D geometrie přidáním přechodů a zaoblení. To je však časově náročné a podstatně to prodlužuje dobu výpočtu renderingu snímků.
Fotorealismus ale můžete přidat i jednodušší metodou, která prakticky nemá negativní vliv na výpočetní rychlost a výkon. Spočívá ve využití efektu "Rounded corners" v mental ray materiálech "arch+design".
V nastavení renderingu scény (na kartě Common) zvolte jako "Production" renderer "mental ray". V Material editoru potom u požadovaného materiálu přejděte do sekce "Special effects", zaškrtněte volbu "Round corners" a nastavte požadovaný poloměr zaoblení ("Fillet radius"):
Poté zopakujte rendering scény - nyní již se zaoblenými hranami.