Jde zřejmě o konflikt s některou z jiných běžících aplikací. Pokuste se postupně uzavřít ostatní aplikace a vyzkoušet, kde dochází ke kolizi.
Ověřte rovněž, zda systém má dostatek volných zdrojů, dostatek místa na disku pro swap file a zda nedochází ke kolizi s antivirovým programem.
Vykoušejte spuštění Windows v "safe" módu (pouze VGA grafika).
Pokud se chyba vyskytuje jen u některých výkresů, prověřte tyto výkresy příkazem DIAG a RESTAURUJ.
Pomohl vám tento tip? Provoz služby CADForum.cz podpoříte i nákupem produktů Autodesk u provozovatele tohoto serveru a Platinum partnera Autodesku, firmy Arkance Systems. Můžete si také přidat odkaz na vaše stránky:
Tipy a triky prosím využívejte na vlastní zodpovědnost. Provozovatel (Arkance Systems CZ s.r.o.) nenese odpovědnost za případné potíže vzniklé v souvislosti s použitím kteréhokoliv z uvedených tipů. Pro plné zvládnutí dané aplikace doporučujeme absolvování některého z nabízených CAD školení. Další publikování obsahu je dovoleno jen se souhlasem autora.