Po kliknutí na aplikační menu (velké "R") reaguje Revit až po dlouhé době (může být až 1 min). U jiného uživatele se chyba neprojevuje.
Tato prodleva je způsobena tím, že Revit hledá soubory uvedené v historii souborů a nemůže je nalézt. Došlo buď k jejich odstranění, přejmenování, nebo jsou soubory umístěny ve složce či na serveru, ke kterému nemáte aktuálně přístup (např. ztráta spojení, odstraněné či přejmenované síťové mapování disků).
Řešením je odstranit z konfiguračního souboru revit.ini historii souborů.
Soubor revit.ini je umístěn v:
c:\Users\JMENO_UZIVATELE\AppData\Roaming\Autodesk\Revit\Autodesk Revit 2015\revit.ini
Otevřete tento soubor pro editaci (Notepad) a vymažte historii souborů, která začíná sekcí:
[Recent File List]
Pro uvedení Revitu do výchozího stavu je možné také soubor Revit.ini vymazat. Po spuštění Revitu se tento soubor vytvoří znovu s výchozím nastavením a prázdnou historií souborů.