|
|
|
Příčin tohoto problému může být více. Obvykle se může projevit pouze na jedné pracovní stanici (ne všem uživatelům) a má následující symptomy:
- Projevuje se jen občas a jen na konkrétní pracovní stanici.
- Může se projevit jak při ukládání do síťových složek, tak i do místních složek.
- Může se týkat nových i stávajících souborů.
- Může se také projevit chybou tisku - při tisku z Revitu se pak zobrazí zpráva "Soubor nebyl vytištěn".
Možné příčiny:
- Nedostatečná oprávnění uživatele pro zápis.
- Poškozený uživatelský profil ve Windows.
- Vliv antivirového softwaru nebo jiné aplikace či služby třetí strany (např. zálohovací, duplikační či synchronizační), která se dostane do konfliktu s procesem ukládání v Autodesk Revitu.
- Revit není aktualizován.
- Na serveru, na kterém je umístěn centrální model, je používán systém DFS (Distributed File System).
- Vliv některé nadstavbové aplikace.
Pro vyřešení problému zkuste následující kroky:
- V případě problému souvisejícího s oprávněními vytvořte pro uživatele novou složku s oprávněním Plného řízení.
- Zjistěte, které služby Windows jsou v konfliktu s procesem ukládání souborů, a to pomocí následujících kroků:
- Přihlaste se do A360 z Revitu.
- Přejděte do Windows > Konfigurace systému > Služby > Aktivujte možnost "Skrýt všechny služby společnosti Microsoft" (resp. "systému Windows").
- Nastavte služby Autodesk Services + službu "Flexnet Licensing Service" na "Zapnuto" (zaškrtnuto) a případně deaktivujte všechny ostatní služby.
- Restartujte Windows a zkontrolujte chování v Revitu.
Poznámka: V případě, že to nepomůže, zapínejte postupně jednotlivé služby a zjistěte, která z nich brání ukládání v Revitu.
- Při ukládání na síťový server se pokuste ukládat pomocí cesty UNC namísto mapované síťové jednotky (písmenka disku).
- Pokud používáte Revit 2020, nainstalujte update Autodesk Licensing Service v9.0.3.46 (nebo vyšší), abyste se ujistili, že Revit nemůže ukládat jen po hibernaci.
- Proveďte čistou odinstalaci aplikace Revit a reinstalujte jej.
- Zkontrolujte, zda je Revit na nejnovější aktualizaci a pokud ne, použijte aktualizace.
- Vypněte systém DFS na serveru.
|
|
|