 |
|
 |
Komponenta Direct3D ve Windows 8 (Visual Studio 2012) využívá vnitřně 3D formáty .CMO a .SDKMESH (popř. .VBO). Nahrazují starší formát .X (DirectX).
Visual Studio 2012 obsahuje jednoduché nástroje pro generování 3D obsahu v .CMO souborech ze souborů .FBX, které lze exportovat z 3ds Max a dalších aplikací Autodesku. Převod je demonstrován v ukázce v balíčku "Visual Studio 3D Starter Kit". Pro generování 3D obsahu do počítačových her a dalších vyvíjených 3D aplikací je tedy vhodné využít program 3ds Max.
Pro generování (export) FBX souborů ze scén 3ds Max 2013 či 2012 použijte následující volby:
- Geometry: Smoothing Groups, TurboSmooth, Convert Deforming Dummies to Bones, Preserve edge orientation
- Animation: Bake Animation (Start=0, End=100, Step=1), Deformations, Skins, Morphs
- Lights: Yes
- Cameras: Yes
- Units: Automatic
- Axis conversion: Y-up
- FBX File Format: Binary, FBX 2013
|
|
|