Zobrazit plnou verzi příspěvku: 3D model do 2D

netbus
09.08.2013, 15:20
Zdravim Vas,Potreboval bych poradit jak v 3dsmaxu 2012 mohu rozlozit 3d objekt do 2d a po te provest render.Potrebuji to kvuli potisku na rukav.Predem diky za tipy

Biolit
12.08.2013, 21:05
mam dojem, ze nejaky plugin do maxu byl, ale nemuzu ho najit. Co ja vim, tak nekteri dobrodruzi to delali s pomoci unwrapu. Ale asi bych nezustal viset na 3dsmaxu a zkusil bych se podivat po nejakym nastroji na googlu. Zkus pohledat "papercraft". Mi to naslo hned nekolik programu. Z tech co mne trochu zaujaly jsou tyhlehttp://www.tamasoft.co.jp/pepakura-en/http://www.papercraft3d.com/upc/index.aspx Ale na jejich pouzitelnost se mne neptej, nemam v tomhle smeru zadny zkusenosti.
Biolit2013-08-12 21:09:36

Vladimír Michl
12.08.2013, 21:07

K programu Pepakura se váže tip:http://www.cadforum.cz/cadforum/rozvin-3d-modelu-do-2d-pro-slepeni-modelu-z-papiru-tip9061

Biolit
12.08.2013, 21:12
z tech odkazu co mi vyjely, tak ten program Papekura ma celkem dobre ohlasy

netbus
13.08.2013, 11:18
Zkousim to v te Papekure, ale nedari se mi nacist ten objekt.. Respektive, mam ruku kterou potrebuji rozlozit ale staci mi jen samotny obal (skelet). Po vyexportovani do DXF mi to nahraje jen "vnitrnosti" ruky.

Biolit
13.08.2013, 11:24
urcite bych do toho programu tahal jen to co je treba rozlozit na plochu. Ostatni bych v maxu odstranil

netbus
13.08.2013, 11:34
presne to jsem udelal. Zkousim uz nekolikaty export a stale se nedari. U jinych typu sobouru mi to nahrava vsechny objekty =[ Jedna se mi jen o rameno a rukav. Nejaky tip?

netbus
13.08.2013, 11:46
uz se mi to zadarilo. Pouzil jsem export do .obj.   To mi ale mohuzel rozlozi do 2D uplne na malinke casti. Potrebuji to jen mit rozlozene jakoby rozstrihle pro tisk.