Zobrazit plnou verzi příspěvku: 3d prienik

kontingent
25.07.2008, 22:30
Existuje taka funkcia daky lepsi substract ....lebo mam dve telesa ktera maju urcity prienik a chcem aby z jedneho telesa zmizol prienik, neaky najrychlejsi sposob lebo mnozit dalsie telesa pomocou interference a dat potom substract je zdlhave...prosim neaky dobry manual kde najdem tipy alebo triky 3d modelovania v 2007 ,,neake odporucenie lebo mam tyzden na naucenie 3d autocade, zachrante mi zivot...prosim 

be_em
26.07.2008, 11:48
... však to je normálny substract A-B, nič tam netreba množiť ... pravdepodobne myslíte niečo iné, upresnite otázku!

kontingent
26.07.2008, 13:20
no mam teleso A a teleso B ked dam substrakt tak nastane ze prienik na telesa A zmizne ale zmizne mi aj teleso B a ja nechcem aby mi teleso B zmizlo. chcem len aby zmizol prienik z telesa A

kontingent
26.07.2008, 13:52
alebo da sa niekde prepnut  dakou peknou autocadovskou funkciou 0 alebo 1 ze aby nevymazavalo teleso B pri substracte

Vladimír Michl
27.07.2008, 19:44
Proměnnou [VAR]DELOBJ[/VAR]

kontingent
28.07.2008, 13:44
tak dal som delobj od -2 az +2 ale nic...ono som cital ze to ide len swep, loft, extrude... ale subtract.................nic.       preco aj tie jednoduche funkcie nikdy nejdu ako maju......vam to funguje to delobj?

Vladimír Michl
28.07.2008, 14:58
Aha, pro Subtract ne - DELOBJ volitelně ponechává jen tvořící objekty při vytváření 3D modelů.
 
Před odečtením ale stačí vytvořit kopii těch odečítaných objektů. Tenhle LISP "Subtract2" to udělá automaticky za vás:
uploads/20080728_145845_Subtract2.lsp