Zobrazit plnou verzi příspěvku: 3ds max cap

susuklimi
11.06.2013, 15:05
Dobrý den mám problém jak uzavřít objekt.. Potřebuji zacapovat jen část, tak aby v objektu byly otvory.Když vyberu border a dam cap tak se mi vyplní celý objekt, ale potřebuji mít vprostřed díru a pak malé obdélníkové díry jako je na obrázku pod textem.Části označané červenou tečkou by měly být díravé.

Biolit
11.06.2013, 18:23
nevim jak vypada zbytek modelu, ale nejjednodussi asi bude ty oznacene hrany prevezt na krivku a tu pak pomoci modifikatoru bevel vytahnes do te pozadovane tloustky.

susuklimi
12.06.2013, 11:21
Já mám tu základní křivku vyextrudovanou do tloušťky 4 cm - jedná se o model houpacího křesla - bakalářka. A do té vyextrudované bočnice mám booleanem vyřezané otvory do kterých přijdou upevnit latě na kterých se sedí. Takhle to má vypadat, jenže tam jsem neměla procvakané booleanem ty díry, tím se to celý rozhasilo...bočnice jsou nakloněné o 10 stupňů.Díky za rady

Biolit
12.06.2013, 11:31
rozumim. Pokud to ma slouzit pouze pro vizualizaci, tak je boolean zbytecny. Objekty se klidne muzou prekryvat. Pokud to nutne potrebujes mit vyrezane, tak bych postupoval jak jsem psal nahore. Akorat ten bevel bych dal na dva segmenty, pak prevedl na editpoly a z jedne strany bych ty vnitrni kvadrove segmenty smazal. Vznikne tak objekt, ktery bude mit z jedne strany ctvercove diry a z druhe vyrezane kvadry s dirou. Vsechny oznacit jako border a aplikovat CAP. 

susuklimi
12.06.2013, 12:36
tak se mi to konečně povedlo! díky za radu