Zobrazit plnou verzi příspěvku: 3ds max9 problem

Vircz
29.01.2009, 13:37
Ahoy, snazim se do cryenginu dostat nejake nove objekty, vse jde hladce ale v 3ds se mi takhle na nekterych castech objektu trha textura:  nevite prosim jak to zpravit ??

be_em
29.01.2009, 14:07
1. v čom ste to modelovali???? tiež v MAX-e??? nie je to nejaký import???
2. dajte ešte iný screenshot
3. koľko je vlastne tých rozhádzaných objektov na tej veži - dva alebo štyri??? zle sa v tom orientujem

Vircz
29.01.2009, 15:38

Objekty jsou puvodne ze hry TES Oblivion a importovane do Maxe pomoci NifScope, u nej v nahledu je objekt v poradku, az po importu do maxe se delaji take trhliny. Ješte me napadá jestli do maxe neni nejaky plugin na soubory s priponou .nif, mozna by se to vyresilo. A tech rozhadanych objektu tam byva 3-4
Vircz2009-01-29 15:39:43

Biolit
16.02.2009, 11:31
ahoj, zkus v edit poly oznacit ty cerne polygony a dat "flip normal"