Zobrazit plnou verzi příspěvku: Bílé autorizační(aktivační) okno

OndraT
22.08.2013, 12:42
Zdravím,potřeboval bych poradit. Zaregistroval jsem se na stránkách Autodesku a pořídil si studentskou licenci. Poté jsem si program nainstaloval a následně chtěl aktivovat licenci. Při startu programu mi však vyskočí bílé aktivační okno. Hledal jsem tedy na fóru podobný problém a našel jsem identický problém: http://www.cadforum.cz/cadforum/prazdne-bile-aktivacni-okno-tip7738 . Hotfix vyhodí hlášku: Error, no products installed. Žádná z dalších rad v odkazu mi také nefunguje a tak nevím co s tím.Ještě upřesním, jedná se o Inventor Professional 2014 pro 64-bitový systém. Můj OS Win7 64-bitový.Děkuji za každou radu/postřeh.S pozdravem Ondra

Vladimír Michl
23.08.2013, 16:55

Ten hotfix je jen pro verzi 2010, ta hláška je v pořádku. Postup dle tipu obvykle pomůže. Jaký máte Internet Explorer?

OndraT
23.08.2013, 18:33
Omlouvám se, špatně jsem to pochopil. Internet Explorer 10. Antivirus Avira. U antiviru žádná hláška nevyskakuje, pro jistotu jsem antivir vypnul. Oprávnění administrátor. Skriptování ActiveX povoleno, autodesk.com přidáno do důvěryhodných serverů. Hodnoty registrů už jsou nastaveny na 0. Pokud se snažím načíst knihovny vbscript.dll načíst lze. U druhé- jscript.dll vyskakuje hláška: Modul jscript.dll byl načten, ale volání DllRegisterServer selhalo s kódem chyby 0x80004005. Snažil jsem se chybu hledat, ale nenalezl jsem nějaké řešení. U posledního souboru RTBeginReg přidám řádek a po uložení vyskočí hláška Přístup odepřen. 

Vladimír Michl
23.08.2013, 22:59

To je nějaké divné. Oba posledně uváděné problémy spíš ukazují na to, že nemáte oprávnění Administrátora.

OndraT
24.08.2013, 15:51
Zkoušel jsem veškeré nastavení znovu projít, Inventor stále nefunguje. Co už jde, je zapsání obou knihoven a připsání řádku do souboru RTBeginReg. I poté však registrace/autorizace nechce naběhnout. Pokud jsem spustil Trial verzi, nechtěla se mi přihlásit služba Autodesk360 k mému účtu. Proto jsem viděl problém spíše v IE, tento problém však po dnešním přihlášení zmizel. Jsem celkem bezradný v tomto problému.

Vladimír Michl
24.08.2013, 16:35

Zkuste ještě obnovit MSIE10 - viz doplnění v tipu 7738. Přihlášení k Autodesk 360 pak může být problém firewallu nebo antiviru.

OndraT
24.08.2013, 18:29
Stále nefunkční. Stupeň zabezpečení IE dán na minimum, také nic.

OndraT
26.08.2013, 10:19
Má ještě někdo nějakou radu/doporučení ? Pomohla by například odinstalace a přeinstalace Inventoru, popř. IE za starší verzi ?

Vladimír Michl
26.08.2013, 11:47

Reinstalace na starší MSIE by pomoci měla, ale je divné, že nepomohly už ony předešlé postupy - v desítkách případů už úspěšně zabraly.

OndraT
26.08.2013, 15:00
Downgradoval jsem tedy IE10 na IE9 (nastavení zabezpečení stejné jako u IE10) a program automaticky ověřil licenci a Inventor už je funkční na studentské licenci. Byl to boj, ale nakonec se to povedlo. Moc děkuji za pomoc, nečekal jsem takovou odezvu a popř. bych doporučil k tipu č. 7738 dopsat jako poslední možnost downgrade na IE9 z IE10.Ještě jednou děkuji za pomoc a přeji příjemný zbytek dne.S pozdravem O.Tobolka

Vladimír Michl
26.08.2013, 15:18

Díky za informaci. Jsem rád že se to nakonec povedlo - je ale záhada proč to takto vzdorovalo, obvykle to funguje i s MSIE10 samo od sebe. Tip doplněn.