Zobrazit plnou verzi příspěvku: Chyba instalace všech produktů AutoDESK

Mercury54
09.08.2021, 10:18
Dobrý den,narazil jsem na problém, který nejsem schopen vyřešit a mírně si již trhám vlasy. S novým počítačem jsem narazil na nemožnost naistalovat jakýkoliv produkt. Autodesk desktop app při instalaci vyhodí chybu 9, ale stáhne si potřebnou instalačku a jde tedy Desktop app naistalovat bokem. Skrze aplikaci jde spustit instalace jakékoliv aplikace autodesku, ale po pár vteřinách se jen stahování ukončí bez jakékoliv chyby či spuštění instalátoru. Instalace celé instalačky selže okamžitě, po výběru kam rozbalit data jen problikne ikona rozbalování a celý proces se bez chyby ukončí. Instalace přes webinstaller se spustí a po pár vteřinách stahování potřebnách souborů se ukončí s chybou, která není specifikována kódem. Je jedno zda se jedná o verzi produktu 19-22.Na vše mám licence, na jiném PC proběhne instalace na první pokus. Nejde naistalovat ani po čisté instalaci Windows 10. všechny ovladače a aktualizace aktuální. Všechny Net.Framework a Microsoft Visual C++ též aktuální. Vše spouštěno jako správce, antivir ani firewall nic neblokuje. Vyzkoušeno jak na systémovém, tak vedlejším disku. Proběhl reinstall Windows, ovladačů, Net.Framework, Microsoft Visual C++ a vyzkoušeno mnoho dalších rad.Specifikace předchozího notebooku: Intel i7 4720HQ, Nvidia GTX 960M, 16GB DDR3, Win 10 ProSpecifikace aktuálního notebooku: Intel i5 7300HQ, Nvidia GTX 1050, 16GB DDR4, Win 10 ProBudu rád za každou radu.


Mercury542021-08-09 14:51:21

Vladimír Michl
09.08.2021, 14:31
Zřejmě instalujete přes download manager. Raději si stáhněte kompletní instalátor z účtu Account a instalujte klasicky. Je to méně náchylné na různé problémy internetu a antivirů.

Mercury54
09.08.2021, 14:40
Omlouvám se, špatně jsem použil stažení vs. instalace. Žádný produkt nejde naistalovat ani jednou možností, tedy webinstaller, celá instalačka i skrze desktop app. A i samotná desktopová aplikace vyhazuje chybu při instalaci.A ještě doplním: Stažení celé instalačky je možné jen přes prohlížeč. Stažení skrze downloader/manager se spustí jen na pár vteřin a pak se bez chyby ukončí proces obdobně jako při rozbalování souborů viz první post.


Mercury542021-08-09 15:02:59

Vladimír Michl
09.08.2021, 18:24
Minimálně u té plné instalace by měla jít zjistit přesnější příčina z LOG souboru instalace (v Temp adresáři). Ale musí to být nějaká výjimečnost - např. kolize s antivirem, proxy filtrem, nedostatek místa na disku, omezená práva, apod.

Mercury54
09.08.2021, 18:52
Ani po jedné z možností instalace neexistuje žádný log, zápis do registrů nebo jakákoliv data ve složkách Autodesk jak v program files, tak skrytých složkách v ProgramData a Appdata. Jen vytvořené prázdné složky Autodesk. Místa je na všech discích dostatek, antivir je vypnut a na druhém PC je využíván stejný a při stejných instalačních souborech je instalace při všech třech možnostech bez problémů. Pro jistotu jsou složky jak se staženými daty, tak kam se budou instalovat programy ve výjimkách. Všude mám nejvyšší oprávnění, všechny instalace jsou spouštěny jako správce. Instalaci jsem zkoušel jak na systémový disk, datový nebo i externí disk a to jak umístěním instalačních souborů, tak místem instalace. To vše též bez rozdílu.Proto jsem už vcelku bezradný.
Mercury542021-08-09 20:29:00