Zobrazit plnou verzi příspěvku: chyba při kopírování ve Vaultu a další perličky

Matejka
09.08.2010, 08:24

Dobrý den,nedaří se mi kopírovat návrh ve Vaultu. Kliknu na kopírovat návrh a po chvíli přemýšlení vyzkočí chyba 0x80004005 (E_FAIL)Máme základní verzi neplaceného Vaultu 2011. Kopírování návrhu rozhodně neděláme poprvé.Chyba skáče i po restartování serveru. Odzkošeno na více stanicích.
Matejka2010-08-11 14:04:57

horalek
09.08.2010, 12:04
Zkuste prověřit aktuálnost dat Inventoru. Vykopírujte data z Vaultu a prověřte v Invntoru. Případně po aktualizaci zařaďte do vaultu.

Podle typu chybu může jít o chybu přístupu do databáze (prověřte server).
 
 
 
 

Matejka
09.08.2010, 12:48
zkusil jsem data znovu ověrit (v sestavě správa - přestavět vše) a zařadit do Vaultu. Chyba stále stejná. Na server jsem se koukal. Nekouří se z něho. Nebo máte na mysli ještě jinou kontrolu? Na jiná date se ve Vaultu dostanu. I na kopírování návrhu.

Matejka
10.08.2010, 11:34


těžko popsat co všechno jsem se sestavou udělal. Nicméně závěrem jedno
doporučení. Mnohem silnější nástroj na přestavění sestavy je schovaný v
aplikaci "Plánovač úloh" v nabídce start - Autodesk Inventor - nástroje.
Zde je nabídka Aktualizovat návrh

přidáme soubor sestavy a je toTohle nelze s projekty pracující s uložištěm. Pomoc je snadná. Založíte nový jenouživatelský projekt se stejným nastavením. (stačí zkopírovat soubor projektu cosi.ipj a pravým tlačítkem upravit)
-answer



Matejka2010-08-11 14:14:28

Matejka
10.08.2010, 11:45
nicméně problém s kopírováním trvá

Matejka
11.08.2010, 14:13

Vault háže čím dál víc chyb. Teď mi nejde zařadit ani soubor. Skočil
jsem na server a našel upozornění že je doporučedno drfragmentovat
databázi. To generuje chybu: could not allocate a new page for
database....

né že by se nadalo nic vygooglit, ale je to pro mě španělská vesnice
Matejka2010-08-11 14:15:12

horalek
12.08.2010, 10:01
Prověřte velikost databáze na serveru.
Dále pak, zda máte na serveru dostatek místa jako takového - pro ukládání souborů.
Děje se to pouze s jednou sestavou, nebo je to globální záležitost?
 
v případě, že bude situace přetrvávat, obraťte se na náš support:
 
support@xanadu.cz