Zobrazit plnou verzi příspěvku: chyba projectu - tvorba sheets

Rostislav Říha
31.01.2006, 11:48
kdyz se delaji sheets a chce se mit na jednom vykrese vice podlazi, tak se xrefuji DO SEBE - chyba
kdyz se posunou, aby se tomu pomohlo, tak na "puvodnim" miste zustanou rezidua - kolecka po zaoblovani sten. CHYBA
je to v nove verzi reseno? a vubec, je tam nejak project vylepsen?
...priznam se, ze cim komplexneji project vyuzivame, tim jsou zkusenosti smisenejsi...

Peter Jirat
31.01.2006, 16:59
To prvni neni chyba to je feature, ale to druhe chyba je - dela to nejenom uvnitr projektu

Rostislav Říha
01.02.2006, 11:45
[QUOTE=Peter Jirat]To prvni neni chyba to je feature,[/QUOTE]
za druhé světové američtí piloti nechtěli pilotovat B17ky, které byly vyrobeny v pondělí - pokud je to feature, tak je programovaná v pondělí - jak s tim sakra mám pracovat, když se mi v tom sheetu entity zaoblí do sebe mezi uplně nesmyslnými patry? to pak znamená, že ADT NEUMOŽŇUJE ZA POUŽITÍ FUNKCÍ SHEETU VYTISKNOUT PŮDORYSY DVOU PODLAŽÍ NA JEDNOM VÝKRESE - a to je dost smutná situace:)
[QUOTE=Peter Jirat]to druhe chyba je - dela to nejenom uvnitr projektu[/QUOTE]
ano, souhlas - a je to asi dost zásadní chyba - zjišťujem, že zaoblování a cokoli dalšího funguje výrazně hůř, jakmile se externí referencí posune..vzhledem k tomu, jak se s projectem pracuje (tahání jednotlivých entit myší z výkresu rovnou do struktury projektu atd...) tak předpokládám, že jim u této entity opravdu něco vypadlo - že je prostě chyba v kódu a to v části, která je pro funkčnost adt zásadní - prosím, lze s tímto příspěvkem naložit jako se support requestem?

Vladimír Michl
01.02.2006, 13:20
přepošlu - ale obecně: požadavky na technickou podporu Xanadu, resp. na eskalování na Autodesk prosím směřujte na support@xanadu.cz
(to je ta správná adresa pro oficiální technickou podporu zákazníků - toto fórum je především "svépomocné" a ne všechny příspěvky jsou sledovány pracovníky firmy Xanadu)

OPlavek
01.02.2006, 16:32
Když tak vidím ty potíže práce v ADT je to proti Revitu šílená věda. V
Revitu sice taky sem tam narazím na problém, ale jsou to takové spíš
projektantské problémy. V ADT mi připadá, že má většina diskutujících
problémy skoro programátorské.
Nové ADT moc neznám ale připadá mi, že o spoustu podobných věcí se
Revitu prostě starat nemusím. Nebo je to jen můj laický pocit?

O.Plávek


Rostislav Říha
01.02.2006, 18:45
[QUOTE=OPlavek]Když tak vidím ty potíže práce v ADT je to proti Revitu šílená věda. V Revitu sice taky sem tam narazím na problém, ale jsou to takové spíš projektantské problémy. V ADT mi připadá, že má většina diskutujících problémy skoro programátorské.Nové ADT moc neznám ale připadá mi, že o spoustu podobných věcí se Revitu prostě starat nemusím. Nebo je to jen můj laický pocit?O.Plávek[/QUOTE]
na to by mne taky zajímala odpověď ...má tu někdo možnost porovnání?

Rostislav Říha
01.02.2006, 18:55
[QUOTE=Vladimír Michl]
přepošlu - ale obecně: požadavky na technickou podporu Xanadu, resp. na eskalování na Autodesk prosím směřujte na support@xanadu.cz
[/QUOTE]
děkuju:) - a OK, doufal jsem, že to (u)děláte Vy, ale projdu si teď forum, proberu své říspěvky, na které není odpověď, pošlu jim je, a napříště budu psát jim v kopii - prosím, nestačilo by poslat na support odkaz na téma na fóru?
čistě ze zájmu - jak vlastně funguje support? - já znám jen ten "front end" - že se mi někdo snaží po mailu či telefonu pomoci - rád bych ale věděl, jak to máte Vy dál:

radí Vám někdo z autodesku?
je kompetentní?
když se ukáže, že jde o bug, usne to s mlhavým příslibem "next version", nebo Vy nějak reálně sledujete, zda se to odstraňuje?
...jaké jsou vůbec plány s ADT? verze revitu naskakují rychleji a u ADT mám pocit, že systémové věci (třeba cleanup) se sice verzi od verze vylepšují, ale ne tak, že by se VYŘEŠILY - působí to spíš dojmem lepení záplat, než jako systémový přístup...

Vladimír Michl
01.02.2006, 19:35
Pro "vážnou" technickou podporu používejte support@xanadu.cz, fórum je spíš něco navíc, bez jistoty řešení nebo aspoň reakce.
Požadavky na support@xanadu.cz u nás přistanou do databáze "eSupport", odkud si je rozeberou jednotliví specialisté (Inventor, Map, Revit...), systém sleduje lhůty odpovědí, upřesnění, statistiky stráveného času. Na naprostou většinu odpovídají přímo (z vlastních zkušeností nebo podle databáze podobných již vyřešených problémů), zapeklitosti eskalují přímo na mezinárodní podporu Autodesku. Tam odpověď chvíli trvá, a řešením je buď uznání chyby (ta je buď už evidována nebo je zařazena do opravy buď v SP nebo v další verzi - vyřešení můžeme eskalovat ale ne přímo sledovat), nebo řešení nebo nějaký "workaround" - někdy velmi šikovný, jindy dost naivní (který si ani netroufneme prezentovat zákazníkovi)
Autodesk už několikrát potvrdil, že klíčovým architektonickým programem je pro něj Revit (což je vidět i např. z marketingu), nicméně vývoj ADT bude dále udržovat.

Peter Jirat
13.04.2006, 15:42
Dopadl nějak ten dotaz ohledně nemožnosti mít více xrefovaných podlaží na jednom výkrese směrem k Autodesku?

Vladimír Michl
14.04.2006, 10:23
Ozve se vám kolega ze supportu.

Rostislav Říha
14.04.2006, 10:35
ozve se i mne?:)

Vladimír Michl
14.04.2006, 10:52
určitě (pokud vím, něco se ještě dopřesňuje)