Zobrazit plnou verzi příspěvku: DWGTrueView

Eger
23.01.2007, 10:10
Při startu DWGTrueView 2007 na PC, které nemá nastavená administrátorská oprávnění se objevují hlášení "Unable to load profile file. Some profile information saved in last session may not be restored", nebo "Customization file load failed. File not found: C:\Program Files\Autodesk\DWGTView\support\DWGTVIEWR.cui". Následně při tisku nelze nastavit styl vykreslováni (objevuje se hlášení "The following shortcuts in the plotter search were invalid and ignored: \Dokumenty\Přidat tiskárnu.Ink"). Na PC s admin. právy vše funguje bez problémů. Prosím o radu.

Petr Bláha
23.01.2007, 11:03
Podobné problémy mám i DWGTrueConvert. Za určitých okolností pokud tyto aplikace instalujete pod Admin profilem, tak je pak pod normálním uživatelem (práva dokonce Power User) nespustíte. Samozřejmě s neadmin právy instalovat nejdou vůbec.

Já jsem přišel na jediné řešení a to dát uživateli práva admina, aplikace nainstalovat, jednou pustit a práva vrátiti zpět ... mooooc zábavné.

Mantlík
23.01.2007, 11:13
Přesně tak jsem instalaci DWGTrueConvert musel vyřešit i já

Vladimír Michl
23.01.2007, 11:22
TrueView toto myslím řešil v nějakém novějším buildu z podzimu 2006. Viz:
http://www.cadforum.cz/cadforum/qaID.asp?tip=5037
 
Jinak údajně by pro odstranění problému spuštění TrueView mělo stačit (nezkoušeno) odstranit z registry klíč:
HKCU\Software\AUTODESK\AUTOCAD\R17.0\ACAD-5001:409
např. pomocí reg.exe od Microsoftu:
reg delete HKCU\Software\AUTODESK\AUTOCAD\R17.0\ACAD-5001:409 /f
 

Eger
23.01.2007, 13:54
Díky všem za odpověď, již řešení pana Bláhy daný problém uspokojivě odstranilo.

Petr Bláha
31.01.2007, 12:06
Ještě bych se k tomu vrátil:
To je asi na XANADU, ale je možno ten problém s právy DWGTrueConvert eskalovat jako bug na Autodesk? Přidělá to neuvěřitelné množství práce a je to asi jen tím, že instalátor zapisuje do nějaké části registry nebo systému, která je standardně jen pro adminy.

Děkuji předem za všechny, co to musí instalovat na více než-li jednom PC.

Vladimír Michl
31.01.2007, 13:45
Přepošlu to na support@xanadu.cz
 
Připomínám, že toto je svépomocné diskusním fórum. Pokud potřebujete nějaký problém opravdu dořešit, popř. eskalovat na Autodesk, pište na zákaznický helpdesk Xanadu - support@xanadu.cz