Zobrazit plnou verzi příspěvku: EXPRESS TOOLS

Rostislav Říha
21.04.2005, 12:39
DD,
prosím o rychlou radu: z neznámého důvodu nám začaly zlobit express tools: příkaz layiso nejde vůbec, příkaz layoff hlásí:
Nested error trapping used incorrectly.Resetting nesting index to 1.
...jediné, co se teď na počítačích měnilo, je nastavení sítě (přechod na exchange). Expresstoolsy máme nainstalované lokálně, nic si ze serveru netahají. Zkusil jsem je přeinstalovat, zkusil jsem přeházet pořadí support cest, zkusil jsem je pustit pod jiným autocadovým profilem...nefungují. Nejsme 100 vysledovat, že by se něco změnilo, nic jsme neinstalovali, na dvou počítačích stále fungují...co to může být?
děkuji předem za pomoc.

Mantlík
21.04.2005, 13:20
Nevím, co to způsobuje, ale mně se občas stává něco podobného, především u layiso a s jinými hláškami. Vždy ale pomohlo soubor uložit, zavřít a znovu otevřít (AC 2000i)

Vladimír Michl
21.04.2005, 13:26
Ta chyba je vyvolána chybou v jiné LISP aplikaci. Většinou je to nějaký příkaz nebo rutina přidaná do automaticky spouštěných LISPů (ACAD.LSP, ACADDOC.LSP, *.MNL, StartUp, atd.).

Rostislav Říha
21.04.2005, 15:34
[QUOTE=Vladimír Michl]Ta chyba je vyvolána chybou v jiné LISP aplikaci.[/QUOTE]
žádnou jsme nepřidávali, uživatelský profil se od 10.3.2005 nezměnil....

záleží na pořadí, v jakém se lispy natahují?
pokud ano, lze to pořadí modifikovat?
co se natahuje dřív? acaddoc, startup suite...?

Kosík
21.04.2005, 22:32
Hned po instalaci ADT 2005 jsem zkusil použít z exprestools příkaz
fulscreen. Zabral a byl by ideální pro mě. Problém je že potom
nefungují některé další příkazy expresu. Poku fulscreen použiji v holém
autocadu je vše vpořádku, ale v ADT vede k nefunkčnosti. V ADT 3 to
aspoň hlásilo chybu, že ho nelze použít a tak nějak ale 2005 ne. To mě
přivádí ještě na jednu zvláštnost 2005 vzhledem k předchozím verzím.
Pokud 2005 padá slušně se omluví a chcípne. 2002 či 2001 se neomlouvala
ale nabídla možnost uložení. Pokud výkres nebyl nělaké veliké hovado,
tak se uložil a po restaraci jej bylo možné použít. Nevím, co je z
hlediska zákazníka pro firmu lepší, ale já bych dával přednost menší
slušnosti.