Zobrazit plnou verzi příspěvku: Hatch

Prasina23
05.02.2009, 13:09
Neviete mi poradit od coho zavisi rychlost vykonania prikazu _Hatch ? Niekedy sa program akokeby zacykli a trva to niekolko minut pokial sa spameta a vykresli nejaku srafu. Ci je to softwarovy problem alebo hardwerovy (CPU,RAM..) 

Vladimír Michl
05.02.2009, 15:16
Nemáte jen nastavené příliš "drobné" měřítko?

Mantlík
05.02.2009, 16:51
Také to závisí i na hustotě kresby, přesnosti kreslení a organizaci výkresu.
Např. šrafování souboru s připojeným xrefem - zvláště šrafuje-li se "bodem do plochy" a entity xrefu tvoří hranici šrafované plochy (ale ani to nemusí být podmínkou, většinou stačí existence zapnutého xrefu ve výkresu) - trvá dle mých zkušeností obecně déle až hooooooooodně dééééééle. Stejně tak, narazí-li šrafování na nedotaženost čáry, apod.
Podle některých to trvá déle i při šrafování v (jak to napsat srozumitelně a zároveň aby se někdo neurazil ....) souřadnicovém systému "JTSK v milimetrech) - kreslím v metrech, a tam se to nějak zvlášť výrazně neprojevuje ...
Obecně a osobně - šrafuji-li plochy, mám zapnuty jen ty opravdu potřebné hladiny a ostatní vypnuMantlík2009-02-05 16:52:28

Prasina23
05.02.2009, 20:31
Units Decimal /milimeters/ a pokial viem zaokruhluje na 10 desatinnych miest vsetky cisla pri vypoctoch cize sa mi nezda ze by mal suvis nastavenia Unit vo vykrese, narazal som skor na softwarovy alebo hardwarovy problem

Mantlík
05.02.2009, 23:21
Ono ani tak nejde o jednotky jako takové, ale o to, že souřadnice se pohybují v hodnotách o 3 řády vyšších - tedy (Praha) y=cca -7 x 10 na 8, x=1,0 x 10 na 9.
Jak jsem psal, vlastní zkušenosti nemám, ale kdysi se to řešilo v nějakém tématu, p. Michl to popsal i "matematicky" s ohledem na přesnost a závěrečné doporučení znělo "udělat si USS tak, aby se šrafovalo relativně blízko počátku USS"
PS. Doufám, že nekážu bludy a že mi v hlavě zůstalo to podstatné, nemůžu zároveň vyloučit, že ten problém už nebyl odstraněn). V to případě se omlouvám

Ferdinand
06.02.2009, 08:04
Je také vhodné při šrafování si na displeji zobrazit co možná nejméně objektů (přizoomovat na šrafovanou plochu), ale hranice šrafování by měly být na obrazovce vidět.