Zobrazit plnou verzi příspěvku: Import z 3Ds Maxu do Maya

Hollywood7
10.10.2011, 15:22
Dobry den chci se zeptat, v jakem formatu je nejidealnejsi inport z Maxe do Maya ? Zkousel jsem FBX ale to nefunguje jak by melo sice ho oba dva programy podporujou ale nevim v cem je chyba. Nevadi, ze tam mam pouzito 800 000 bodu ? Teba to je tim... {je jich tam dost}.Dik za jakekoliv odp...


Vladimír Michl
10.10.2011, 16:22
800k bodů je dost, ale principielně by měly nejlépe fungovat formáty FBX (v co nejvyšší verzi), DXF, 3DS nebo OBJ.

be_em
10.10.2011, 16:27
Tak si to najprv vyskúšajte v rôznych formátoch na niečom jednoduchšom alebo na nejakej časti vášho modelu a uvidíte. To čo Vám bude najviac sedieť a bude poskytovať najlepšie výsledky aplikujte na celý model.

Hollywood7
10.10.2011, 21:05
Dik moc OBJ funguje