Zobrazit plnou verzi příspěvku: Instalace INV professional 2021

šipka
12.11.2020, 14:53
Přeji hezký den,potřebovala bych poradit s instalací INV 2021 na žákovských PC, kde v současné době řešíme výuku na dálku. 1. problémProgram je nainstalovaný, ale špatně, nelze ho spustit, v aplikacích není vidět (takže ho nelze odinstalovat) a při pokusu o novou instalaci hlásí, že je program nainstalovaný.2. problémInstalace proběhla v pořádku, při 1. spuštění žák  klikne ne možnost aktivace pomocí přihlášení ID Autodesk a program spadne bez jakékoliv hlášky.Spravuji žákovské PC na dálku komunikací přes MS Teams a u těchto dvou žáků se nemohu dostat dále.Moc děkuji za jakoukoliv radu a pomoc

simunek
12.11.2020, 15:39
Zdravím,ohledně 1. problému by Vám mělo pomoci toto vlákno:https://www.cadforum.cz/forum/forum_posts.asp?TID=26357&title=inventor-218219-problmohledně 2. problému:napadá mě co je na PC za Windows?první spuštění Inventoru po instalaci je vhodné dělat přes PTM, Spustit jako Správce

Vladimír Michl
12.11.2020, 17:00
Ve studentském prostředí bývá často problém s omezením práv. Zkuste odinstalovat, instalaci zopakovat jako správce a vypnout antivir. Poprvé Inventor spouštějte ještě z toho správcovského účtu.Pokud odinstalace nefunguje z Ovládacích panelů Windows, pak takto:CAD Fórum - Ruční odinstalace Inventoru (poškozená instalace). (cadforum.cz)

šipka
16.11.2020, 10:56
Děkuji,problém u těchto dvou studentů se tímto způsobem podařilo vyřešit. Mám ovšem ještě jeden problém:Žák si při aktivaci zvolil zkušební verzi  a teď tedy proběhlo 30 dní a program tzv "umřel". Návrat ke studentské verzi se při opětovném přijlášení pomoci ID nepodařil, lze toto opětovně vyřešit?Děkuji

Vladimír Michl
16.11.2020, 12:46
Pokud to nerozpozná ID, je problém jen v nastavení účtu (ne v instalaci). Přihlášením do studentského portálu students.autodesk.com zjistí, zda má přidělen studentský statut a zda má k tomuto účtu přiřazenu licenci Inventoru (dané release, např. 2021).

šipka
16.11.2020, 13:30
JJ, měl jste pravdu, neměl na studentském účtu přístupnou verzi, už je to OK.Děkuji

šipka
19.11.2020, 16:37
Omlouvám se, že opět obtěžuji, ale mám opět problém, nevím čím to je se SW Autodesk pracuji ve škole a se školními licencemi již od verze 5, ale letos je to nějak všechno jinak.Ve škole používám EDU licenci - bez licenčního serveru, licence mám na všech PC aktivované a tento týden se mi po otevření programu (INV, Autocad) ukáže výzva na aktivaci licence, bez zadání lic. čísla proběhne aktivace, ale ubývají tam dny a mám obavy, že až vyprší avízované dny, že budu mít problém.Prosím o radu, co máme špatně.Děkuji

Vladimír Michl
19.11.2020, 17:00
Pokud se odpočítávají dny, jde zřejmě o Trial verzi - tedy nezaktivovanou licenci. Bude to nejspíš podobný problém, že to Autodesk ID, na které se daný student přihlašuje, zatím nemá přiřazenu EDU licenci. V dialogu O aplikaci > Licence jsou když tak bližší informace o stavu.

Vladimír Michl
19.11.2020, 17:24
Příspěvky jsem skryl. Není dobrý nápad veřejně publikovat sériová čísla a osobní autorizační kódy. Nicméně zahlédl jsem tam nějaký expirovaný kontrakt, to bude možná ten problém. Pokud jde o EDU licence, používejte nové verze s aktivací na jméno (ty už sériová čísla nemají).
Nicméně ta licence v druhém příspěvku (Inventor 2021) vypadá jako aktivní - na tom počítači, ze kterého je to sejmuté, by měla běžet. Pokud neběží (odpočítává 30 dnů Trial verze), bude nutné ji resetovat na straně Autodesku - musíte je zkontaktovat přes studentský, resp. školení portál (students.autodesk.com).Vladimír Michl2020-11-19 17:28:26

šipka
19.11.2020, 17:30
Děkuji