Zobrazit plnou verzi pøíspìvku: Jak olistnatit strom...

Hollywood7
13.10.2011, 17:53
Dobry podvecer chtel bych se zeptat jestli jde nejak zadat 3Ds Maxu prikaz aby olistnatil strom sam. Nebo jestli si musim vyrobit list a tim pak jednotlive polepit kmen stromu... Bylo by to tak ale dokonalejsi... Ale casove narocne..

Dik za odpovedi...

Biolit
14.10.2011, 08:51
v dnesni dobe uz je knihoven stromu pomerne dost. A kdyz se ti nezda zadny strom z knihoven, tak si ho muzes vytvorit treba s programem xfrog nebo OnyxTree. Jinak samozrejme ze se da olistnit strom. Treba pres particly nebo pres scatter. Ale asi bych se chtel tomuhle zpusobu vyhnout 

Hollywood7
14.10.2011, 18:39
dik za daru ale nakonec jsem se rozhodl ho udelat v mudboxu. Slozite, ale stoji za to visledek...


Biolit
14.10.2011, 21:29

[QUOTE=Hollywood7]dik za daru ale nakonec jsem se rozhodl ho udelat v mudboxu. Slozite, ale stoji za to visledek...

[/QUOTE]
Listy stromu v mudboxu nebo kmen s vetvemi? Listy si nejak v mudboxu nedokazu predstavit. Pokud jde o kmen a vetve, tak treba tyto stromy http://rendering.ru/ru_en/models/itrees.html maji i displace mapu a kmeny vypadaji velmi verohodne. A na jiz otexturovane strom treba od Evermotionu lze si displace mapu jednoduie vytvorit. Tudiz povazuju za zbytecny trapit se se stromem v mudboxu. Zastavam nazoru, ze je zbytecny vytvaret neco, co je uz vytvoreny. Ale rozmlouvat to nebudu, at kazdy pouziva to co umi.V tom pripade bych resil listy pres MultiScatter. Vytvoril bych si objekty kopirujici korunu stromu. Ty objekty bych pak sloucil do jednoho objektu a hodil na nej modifikator noise a pak na to distribuoval MultiScatterem ty listy.