Zobrazit plnou verzi příspěvku: Jak spojit oznacene hrany v 3Ds Maxu?

Hollywood7
06.10.2011, 22:38
Dobry den chtel bych se zeptat jak spojit oznacene hrany v 3Ds Max. Mam dva obekty na kazdem jsem si pres Edit poly-edge oznacil urcite hrany a ty oznacene hrany bych chtel spojit aby vznikla mezi nimi plocha.. Tady je screen pro lepsi pochopeni http://www.uschovna.cz/zasilka/D1IN2X43PDZ588S8-F93 dekuji za odpovedi...


be_em
07.10.2011, 07:27
Nakoľko ide o uzavreté krivky tak sa prepnite nie do módu hrán (Edge) ale o ikonku vedľa (neviem ako sa to presne volá, taká krivá elipsa) ... možno že bude stačiť funkcia CAP ale Vám tam potom vyskočia aj ďaľšie možnosti (Connect. Bringe, Weld, atď atď), treba skúšať lebo možno niektorá vám bude vyhovovať a iná bude robiť "hlúposti". Ťažko takto odpovedať na diaľku.

be_em
07.10.2011, 07:33
A čo tak skúsiť ešte možnosť, že si ponecháte iba vonkajšiu plochu lode a tej vytvoríte hrúbku dovnútra (ako keby ste vytvorili nejaký plech s väčšou hrúbkou) ... ale zabite ma, tiež neviem názov tejto funkcie. Je v základných modifikátoroch.

be_em
07.10.2011, 07:34
A už viem: Shell

Hollywood7
07.10.2011, 13:19
Moc dik ten nastroj shell by sel pouzit.