Zobrazit plnou verzi příspěvku: jsme pořád považováni za opice?

Rostislav Říha
22.02.2010, 21:15
...nedávno jsem řešil support request, že "zoom window" v perspektivě ukazuje jinou oblast než tu, kterou jsem vybral. Může si to vyzkoušet každý - chvíli měňte ohniskovou vzdálenost, pak zkoušejte "zoom window" a schválně, co se Vám ukáže. Mně to, že se ukáže jiná oblast než ta, kterou jsem vybral,  pro rendry detailů vadí docela zásadně. Vadí mi to i pro normální práci. Pořád.
Request se dostal na xanadu, těm Autodesk řekl, že na ně se.., mně pak návazně xanadu s omluvou napsalo, že to autodesk řešit nebude, jedině že bych našel více lidí, kteří tím problémem trpí, a že bych prokázal ztráty, které to vyvolává pro můj business.
Někde v tu chvíli jsem to vzdal - nervy mám jen jedny a důchodu chci dožít ve zdraví.
teď jsem ale dostal v rámci jiného diskusního fóra vzkaz, co support toho stejného autodesku poslal týpkovi z ameriky - přeposílám (týkalo se to separátního mapování jednotlivých faces solidu):
 
"Reply from Autodesk about the mapping problem:
 
Thank you for choosing Autodesk Support.
I understand that you're experiencing difficulty with assigningcolors or materials to 3D faces, once you've done an initialassignment.  Unfortunately, this is a defective behavior of which ourengineers are aware, and are currently examining for a possible fix. 
At this time, the only suggestion I can give is to Ctrl+pick all ofthe desired faces and then assign the intended color or material.  Onlythe initial modification works, so if you need to assign differentcolors or materials to different faces, that can be difficult if notimpossible to achieve.  In my testing, I was able to assign a materialto the entire 3D solid and subsequently Ctrl+pick a few faces, to whichI then assigned a different material. 
I apologize for the inconvenience created by this defect inAutoCAD.  Hopefully, we can correct the behavior at some future point. I have attached this Support Request to the logged defect so that ourdevelopers will be made aware that another customer has been affectedby this problem."
Pokud je to takhle, tak ... tak nevím ... tón citovaného mailu mi přijde nahony vzdálen tomu, jak autodesk (byť přes prostředníky) komunikuje se mnou. Já to zoom window chci podobně, jako ten týpek z ameriky svoje mapování na faces... dokonce si myslím, že ta moje chyba je obecnější (co má udělat zoom window chápe každý, co je to Face už možná každý neví).
Pokud je Xanadu Gold cokoli ve vztahu k Autodesku, tak by se Autodesk měl chovat gold i nazpět - to se evidentně neděje... reportoval jsem chybu a bylo mi řečeno,že na ní Autodesk kašle a nebude ji řešit -ledaže bych prokázal, že mne to stojí nějaké peníze.
Prosím, aby xanadu porovnalo tón svrchuuvedeného mailu s tím, jak probíhala naše společná komunikace se supportem autodesku a utvořilo si svůj názor a seznámilo mne s ním.
V mezičase prosím všechny, kdo pracují ve 3D, aby si "zoom window" v perspektivním zobrazení vyzkoušeli a pokud jim také nebude fugovat, tak aby mi to napsali.
 
Předběžná rozvaha:

Chci zoom window v perspektivě 10x denně.
nefunguje to.
nastavuji ručně - je to perspektiva, musí to sedět (abych mohl vyrendrovaný detail bez dalšího vložit do celkového obrazu) - trvá to 6 minut. Minimálně.
Denně mne to stojí hodinu - minimálně...zkuste nastavovat perspektivu "od oka" a zapněte si stopky - myslím, že prvních pár pokusů Vám v pohodě nažene mnou definovaný čas na týden dopředu.
Zajímá mne to tam, kde dělám vizualizace -tj. min. 1,5 licence z počtu, který mám (zaokrouhleno dolů)
Ročně mne to stojí min. 365x1,5x1=500h (zaokrouhleno dolů)
Vizualizace dělá kvalifikovaný architekt.
Sazba za jeho práci je na webu komory.
Vizualizace obecně jsou docela drahá věc, kde se dá předpokládat, že je sazba mnohdy i překročena.
Pro případ jakýchkoli dalších jednání ....sakrapes, nebaví mne to psát dál. Chci, aby byla chyba opravena.
A chci, aby se ke mně Autodesk choval jako k zákazníkovi. Klidně to napíšu anglicky - věřím si, že "you suck" umím opsat dost zdvořile, ale zhruba tomuto významu se neubráním.
 

Vladimír Michl
22.02.2010, 21:45
jen několik upřesnění:
 
* případné další reporty popisované chyby možno reportovat přímo na support@xanadu.cz - pro eskalaci problému to může pomoci
 
* výše uvedený příklad EN e-mailu může mít zcela shodný výsledek jako jakékoliv hlášení z Česka nebo Rumunska - může a nemusí být opraveno formou fixu - to že se tím začnou zabývat, ještě neznamená opravu
 
* máme během roku X různých příkladů, kdy nahlášená chyba (z Česka) vedla k vydání fixu nebo byla zahrnuta do Service Packu - pokud odešlete chybové hlášení formou CER reportu (pád aplikace) a uvedete kontakt, Autodesk vás sám informuje o vydání dané opravy
 
* "ochota" vývojářů (nejen v Autodesku) opravovat staré funkce v jádru aplikace je několikrát nižší než ochota opravovat/doplňovat nové funkce (jako v onom případě); proč? v nových funkcích jsou opravy podstatně jednodušší - jde o "živý" kód, pracuje se na něm denně; u staré funkce je nejisté co všechno případný zásah může způsobit za vedlejší efekty - a navíc může působit "podezřele" že to "doteď nikomu nevadilo"...
 

PepaR
22.02.2010, 22:14
Tu opravu chyby nahlášené z česka jsem taktéž zažil, bylo to ale u Civilu.
 
Samotný mechanismus řešení chyb Autodeskem, mi však nepřísluší komentovat. Ale občas mi to připadá, čím větší aparát, tím je složitější rozhýbat jeho kolečka... nicméně nemusí to být pravidlem.PepaR2010-02-22 22:15:23

Rostislav Říha
23.02.2010, 00:24
[QUOTE=Vladimír Michl]jen několik upřesnění:
 
* případné další reporty popisované chyby možno reportovat přímo na support@xanadu.cz - pro eskalaci problému to může pomoci [/QUOTE]
prosím, kdo bude mít vůli zkusit to (zoom window není jako...ehm,) - napište to pak pls tam, kam p. Michl říká.
 
[QUOTE=Vladimír Michl]výše uvedený příklad EN e-mailu může mít zcela shodný výsledek jako jakékoliv hlášení z Česka nebo Rumunska - může a nemusí být opraveno formou fixu - to že se tím začnou zabývat, ještě neznamená opravu[/QUOTE]
chápu, tón toho mailu opravdu vypadá, že je to psáno spíš pro právníka protistrany než pro uživatele ...
no, a to se mi jako uživateli, který má zatím pocit, že si protistrana myslí, že si s ním může vytřít zadek a nemusí kvůli němu dělat vůbec nic, právě líbí - cítím z toho EN mailu právě aspoň tu obavu a snahu to řešit aby nebyl problém - narozdíl od přístupu: "pro mne jsi opice a buď ráda, že máš novej banán a pokud Ti nechutná, počkej si na novou sklizeň..."WTF, proč se rozepisovat.
Takže ano. Příště chci na svůj error report přesně takhle podlézavý mail OD AUTODESKU, jako dostal ten EN týpek - co nechci je odpověď, kterou jsem dostal naposled - tady je překlad:
 
VÁMI REPORTOVANÁ CHYBA BY MOHLA BÝT ZPŮSOBENA TÍM, ŽE JE VÝKRES KRESLEN V SOUŘADNICÍCH HODNĚ VZDÁLENÝCH OD 0,0. VÁŠ VÝKRES NENÍ KRESLEN V SOUŘADNICÍCH VZDÁLENÝCH OD 0,0. PŘESTO DOPORUČUJEME, ABYSTE KRESLIL V SOUŘADNICÍCH BLÍZKO 0,0
 
...svůj banán jsem snědl a až mi příště někdo něco takového provede, tak to řeknu své právnické spoluopici, která právě sbírá kokosové ořechy u vedlejší palmy a když to dostane za úkol, tak se jimi trefuje.
 
[QUOTE=Vladimír Michl]máme během roku X různých příkladů, kdy nahlášená chyba (z Česka) vedla k vydání fixu nebo byla zahrnuta do Service Packu - pokud odešlete chybové hlášení formou CER reportu (pád aplikace) a uvedete kontakt, Autodesk vás sám informuje o vydání dané opravy[/QUOTE]
zoom window z perspektivy nevede k pádu aplikace - prostě jen ukáže něco jiného, než má - podobně jako jinde zmiňovaný součet...mám také několik konkrétních příkladů, jak support funguje - pokud je kladných případů X, já jsem Y. Kdyby xanadu nefungovalo tak, jak funguje, tak má svrchuzmíněná spoluopice těmi kokosovými ořechy už dávno hází.
 
[QUOTE=Vladimír Michl]
a navíc může působit "podezřele" že to "doteď nikomu nevadilo"...[/QUOTE]
pokud opice propadne nefunkční mříží až měsíc poté, co byla instalována, tak to neznamená, že by mříž byla udělána dobře a opici to bude bolet úplně stejně, jako kdyby ní propadla hned první den. Pokud se to opici měsíc nestalo, tak to možná říká něco o inteligenci a aktivitě opice, ale nijak to nevypovídá o kvalitě mříže. Snadno se sžiju s tím, že jsem nešikovná opice, s tím, že mi někdo nechce opravit mříž, se sžívám těžko... ok, být opice budu asi rád za nefunkční mříž...ale myslím, že je jasné, co jsem se příměrem snažil říct.
 
závěr: xanadu funguje, autodesk ne. chci funkční zoom window z perspektivy. stojí mi to i za takto dlouhý mail. ta funkce tam je a nedělá, co má. nedělala to nikdy. bude to dělat?

Petr Bláha
23.02.2010, 02:56
Je to trochu OT, ale s podobným přístupem Autodesku k řešení problému a bugů jsem se hojně setkával v počátcích Revitu v Čechách. Nahlásil jsem nějaký bug nebo něco nefungujícího a následovala série komunikace s Autodeskem jak z jiného světa.

Pokud uvedu konkrétní příklad: Vytvořili jste si "rozvržení" a pomocí výřezu omezili třeba půdorys na výsek schodiště. Jenže ejhle, mimo ořízlou oblast stále zůstávaly vidět některé okolní entity, které vidět být neměly (např. textové poznámky nebo rodina popisu místnosti - zcela běžně používané věci) ... dle Autodesku to bylo v pohodě a nechápali, co mi na tom jako vadí a že jsem snad jediný na světě ... tloukl jsem vzteky do klávesnice!