Rostislav Říha
22.02.2010, 21:15
...nedávno jsem řešil support request, že "zoom window" v perspektivě ukazuje jinou oblast než tu, kterou jsem vybral. Může si to vyzkoušet každý - chvíli měňte ohniskovou vzdálenost, pak zkoušejte "zoom window" a schválně, co se Vám ukáže. Mně to, že se ukáže jiná oblast než ta, kterou jsem vybral, pro rendry detailů vadí docela zásadně. Vadí mi to i pro normální práci. Pořád.
Request se dostal na xanadu, těm Autodesk řekl, že na ně se.., mně pak návazně xanadu s omluvou napsalo, že to autodesk řešit nebude, jedině že bych našel více lidí, kteří tím problémem trpí, a že bych prokázal ztráty, které to vyvolává pro můj business.
Někde v tu chvíli jsem to vzdal - nervy mám jen jedny a důchodu chci dožít ve zdraví.
teď jsem ale dostal v rámci jiného diskusního fóra vzkaz, co support toho stejného autodesku poslal týpkovi z ameriky - přeposílám (týkalo se to separátního mapování jednotlivých faces solidu):
"Reply from Autodesk about the mapping problem:
Thank you for choosing Autodesk Support.
I understand that you're experiencing difficulty with assigningcolors or materials to 3D faces, once you've done an initialassignment. Unfortunately, this is a defective behavior of which ourengineers are aware, and are currently examining for a possible fix.
At this time, the only suggestion I can give is to Ctrl+pick all ofthe desired faces and then assign the intended color or material. Onlythe initial modification works, so if you need to assign differentcolors or materials to different faces, that can be difficult if notimpossible to achieve. In my testing, I was able to assign a materialto the entire 3D solid and subsequently Ctrl+pick a few faces, to whichI then assigned a different material.
I apologize for the inconvenience created by this defect inAutoCAD. Hopefully, we can correct the behavior at some future point. I have attached this Support Request to the logged defect so that ourdevelopers will be made aware that another customer has been affectedby this problem."
Pokud je to takhle, tak ... tak nevím ... tón citovaného mailu mi přijde nahony vzdálen tomu, jak autodesk (byť přes prostředníky) komunikuje se mnou. Já to zoom window chci podobně, jako ten týpek z ameriky svoje mapování na faces... dokonce si myslím, že ta moje chyba je obecnější (co má udělat zoom window chápe každý, co je to Face už možná každý neví).
Pokud je Xanadu Gold cokoli ve vztahu k Autodesku, tak by se Autodesk měl chovat gold i nazpět - to se evidentně neděje... reportoval jsem chybu a bylo mi řečeno,že na ní Autodesk kašle a nebude ji řešit -ledaže bych prokázal, že mne to stojí nějaké peníze.
Prosím, aby xanadu porovnalo tón svrchuuvedeného mailu s tím, jak probíhala naše společná komunikace se supportem autodesku a utvořilo si svůj názor a seznámilo mne s ním.
V mezičase prosím všechny, kdo pracují ve 3D, aby si "zoom window" v perspektivním zobrazení vyzkoušeli a pokud jim také nebude fugovat, tak aby mi to napsali.
Předběžná rozvaha:
Chci zoom window v perspektivě 10x denně.
nefunguje to.
nastavuji ručně - je to perspektiva, musí to sedět (abych mohl vyrendrovaný detail bez dalšího vložit do celkového obrazu) - trvá to 6 minut. Minimálně.
Denně mne to stojí hodinu - minimálně...zkuste nastavovat perspektivu "od oka" a zapněte si stopky - myslím, že prvních pár pokusů Vám v pohodě nažene mnou definovaný čas na týden dopředu.
Zajímá mne to tam, kde dělám vizualizace -tj. min. 1,5 licence z počtu, který mám (zaokrouhleno dolů)
Ročně mne to stojí min. 365x1,5x1=500h (zaokrouhleno dolů)
Vizualizace dělá kvalifikovaný architekt.
Sazba za jeho práci je na webu komory.
Vizualizace obecně jsou docela drahá věc, kde se dá předpokládat, že je sazba mnohdy i překročena.
Pro případ jakýchkoli dalších jednání ....sakrapes, nebaví mne to psát dál. Chci, aby byla chyba opravena.
A chci, aby se ke mně Autodesk choval jako k zákazníkovi. Klidně to napíšu anglicky - věřím si, že "you suck" umím opsat dost zdvořile, ale zhruba tomuto významu se neubráním.
Request se dostal na xanadu, těm Autodesk řekl, že na ně se.., mně pak návazně xanadu s omluvou napsalo, že to autodesk řešit nebude, jedině že bych našel více lidí, kteří tím problémem trpí, a že bych prokázal ztráty, které to vyvolává pro můj business.
Někde v tu chvíli jsem to vzdal - nervy mám jen jedny a důchodu chci dožít ve zdraví.
teď jsem ale dostal v rámci jiného diskusního fóra vzkaz, co support toho stejného autodesku poslal týpkovi z ameriky - přeposílám (týkalo se to separátního mapování jednotlivých faces solidu):
"Reply from Autodesk about the mapping problem:
Thank you for choosing Autodesk Support.
I understand that you're experiencing difficulty with assigningcolors or materials to 3D faces, once you've done an initialassignment. Unfortunately, this is a defective behavior of which ourengineers are aware, and are currently examining for a possible fix.
At this time, the only suggestion I can give is to Ctrl+pick all ofthe desired faces and then assign the intended color or material. Onlythe initial modification works, so if you need to assign differentcolors or materials to different faces, that can be difficult if notimpossible to achieve. In my testing, I was able to assign a materialto the entire 3D solid and subsequently Ctrl+pick a few faces, to whichI then assigned a different material.
I apologize for the inconvenience created by this defect inAutoCAD. Hopefully, we can correct the behavior at some future point. I have attached this Support Request to the logged defect so that ourdevelopers will be made aware that another customer has been affectedby this problem."
Pokud je to takhle, tak ... tak nevím ... tón citovaného mailu mi přijde nahony vzdálen tomu, jak autodesk (byť přes prostředníky) komunikuje se mnou. Já to zoom window chci podobně, jako ten týpek z ameriky svoje mapování na faces... dokonce si myslím, že ta moje chyba je obecnější (co má udělat zoom window chápe každý, co je to Face už možná každý neví).
Pokud je Xanadu Gold cokoli ve vztahu k Autodesku, tak by se Autodesk měl chovat gold i nazpět - to se evidentně neděje... reportoval jsem chybu a bylo mi řečeno,že na ní Autodesk kašle a nebude ji řešit -ledaže bych prokázal, že mne to stojí nějaké peníze.
Prosím, aby xanadu porovnalo tón svrchuuvedeného mailu s tím, jak probíhala naše společná komunikace se supportem autodesku a utvořilo si svůj názor a seznámilo mne s ním.
V mezičase prosím všechny, kdo pracují ve 3D, aby si "zoom window" v perspektivním zobrazení vyzkoušeli a pokud jim také nebude fugovat, tak aby mi to napsali.
Předběžná rozvaha:
Chci zoom window v perspektivě 10x denně.
nefunguje to.
nastavuji ručně - je to perspektiva, musí to sedět (abych mohl vyrendrovaný detail bez dalšího vložit do celkového obrazu) - trvá to 6 minut. Minimálně.
Denně mne to stojí hodinu - minimálně...zkuste nastavovat perspektivu "od oka" a zapněte si stopky - myslím, že prvních pár pokusů Vám v pohodě nažene mnou definovaný čas na týden dopředu.
Zajímá mne to tam, kde dělám vizualizace -tj. min. 1,5 licence z počtu, který mám (zaokrouhleno dolů)
Ročně mne to stojí min. 365x1,5x1=500h (zaokrouhleno dolů)
Vizualizace dělá kvalifikovaný architekt.
Sazba za jeho práci je na webu komory.
Vizualizace obecně jsou docela drahá věc, kde se dá předpokládat, že je sazba mnohdy i překročena.
Pro případ jakýchkoli dalších jednání ....sakrapes, nebaví mne to psát dál. Chci, aby byla chyba opravena.
A chci, aby se ke mně Autodesk choval jako k zákazníkovi. Klidně to napíšu anglicky - věřím si, že "you suck" umím opsat dost zdvořile, ale zhruba tomuto významu se neubráním.